Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosiaa se Heidin kämppis tekee jotai räväsevää varmaa päättyy siihen kun Heidi on sen panttivankina tai vaikka Segei :D

Jirin entinen muija tuli ja sillä tosiaan on lapsi Jirin kanssa mutta ei varmaa oo lapsi mukana ku siinä kadullahan näky että oli yksin.

Katariinalla ja/tai sillä asianajajalla on jotkut kuumat paikat sen rikollisporukan kanssa jos se nyt on edes se rikollisporukka koska se voi olla myös HULLU MIIKA tai HULLU SARA mutta myöskin ne kummatkin!

HULLU AARO voi myös palata ja voi tulla kunnon sota kun Heidin HULLUkämppis, HULLUAARO, HULLUSARA ja HULLUMIIKA ottaa yhteen kuka on pihjakadun HULLUIN.

Nää ei oo sitte vvirallisia juonipaljastuksia kunhan vain spekuloin.

Millois muuten kesätauko alkaa? Yleensä on joku huipennus ollut...

Juu kyllä tuo lakimuija menee TOP3 ainakin salkkareissa. Vähän fiiliksestä riippuen lakimuija, uusi katariina ja se Kallen siskopuoli. Ihan helvetin huono nimimuisti mulla. Monesti unohdan kavereiden ja sukulaistenkin nimiä.

Iiiik! Monica nii söpö ku koittaa olla päättäväinen ja itsevarma.. ja itkukohtauksetkin hoidetaan siisti ja salassa pyykätessä. im in laav.<3

Minun mielestä taas uusi Katariina on todella raivostuttavan näköinen ja kuuloinen ämmä. Ihme mongertaja. En saa mitään selvää sen puheesta. Toivottavasti Hörkkö, vai mikä perkele se rosvo olikaan, laskis siitä ilmat pihalle.

jotenkin se iidan anoreksia-juonikuvio haihtui salamyhkäisesti pois koko sarjasta eikä ole enää mainittu aikoihin :D tais iida pistää pahan käsikirjottajille

Minun mielestä taas uusi Katariina on todella raivostuttavan näköinen ja kuuloinen ämmä. Ihme mongertaja. En saa mitään selvää sen puheesta. Toivottavasti Hörkkö, vai mikä perkele se rosvo olikaan, laskis siitä ilmat pihalle.

Edellinen lekuri oli kuuma kuin mikä ja nykyinen superärsyttävä ja muutenkin tylsä.

Lässyttämisestä tullut nuorten naisten muotipuhetapa | YLEX | Popuutiset | yle.fi

Tuohon juttuun olisi pitänyt liittää ko. näyttelijän kuva ja kirjoittaa: "Kuvan henkilö ei liity tapahtuneeseen.. paskat; nimenomaan liittyy"

Minun mielestä uusi tohtori on paremman näköinen kuin aikaisempi mutta makuasia.
Ja juurikin sen edellisen puhetapa oli etenkin suuttuessa tai kiihtyneenä erittäin ärsyttävä.
Tämä nykyinen näyttelee uskottavemmin lääkäriä koska on itsevarmemman ja fiksumman oloinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom