Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
päätty kyllä todella antiklimaattisesti toi iidan setti

ja juoksee asikkalasta pihlajakadulle häämekossa ja sattuu just kakskolmosen ovelle kun janne halaa kaveriaan ja eka reaktio kaiken kokemansa jälkeen on alkaa vinkuun exälleen kun halaa jotakuta :david:

Pitää nyt vain todeta, että Camilla on kyllä aika timmimimmi nelikybäseks. Kyykkytekniikkakin näytti olevan kohdallaan siellä Amadeuksella vieraillessaan.

Onkohan Kentsun tytär? Kentsu remppaa vaan mökkejä eikä tiedä tyttärestä:)

Joo, tässähän olis hyvä sauma tuoda myös Kentsu takaisin. Pientä pintaremonttia voisi tulla tekemään Camillan kämppään, kun tämä ei kerran ollut tyytyväinen Katariinan tekemiin sisustuksiin.

päätty kyllä todella antiklimaattisesti toi iidan setti

ja juoksee asikkalasta pihlajakadulle häämekossa ja sattuu just kakskolmosen ovelle kun janne halaa kaveriaan ja eka reaktio kaiken kokemansa jälkeen on alkaa vinkuun exälleen kun halaa jotakuta :david:

+ Iidahan itse vielä jätti sen Jannen jos oikein muistan.

Irina on salkkarihistorian parhaimman näköinen nainen mun mielestä. Tosin oli kyl laihtunut turhan paljon. Ennen oli paljon sexympi.
920251.jpg

mustakin näytti pulleena paremmalta...outoa. Mutta on se silti salkkareiden kuumin hottis eikä edes niin surkea näyttelijä (salkkari standardeilla)

Painostettuna? Ihan omasta tahdostaanhan se Jannen jätti kun kyllästyi sen temppuihin ja isukin epäilyyn. Sitten lähtikin jo mökkireissulle iskän kainaloon itkemään.

Aijaa, oon vähän huonosti seurannut ja muistelin että sillä oli vaihtoehtoina soittaa&jättää janne tai imee pekkaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom