Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Lari perjantain jaksossa :kuola: Nyt on kyllä alettava taas aktiivisemmin seurata salkkareita, jos Larille ja Kallelle tulee jotain säpinää. Paljon parempi onkin, että Lari ottaa vaihteeksi jonkun kokeneemman kumppanin. Ne pikkupoikien keskinäiset sutinat ei niin kiinnostavia ole edes seurata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua ärsyttää millanen vinkuiita Isabellasta/Pirjosta on tullut. Sen "mikset sä voi jättää mua rauhaa" kuulostaa niin teennäiseltä ruikutukselta. Samoiten kuin Iida... Jos mä en haluisi, että joku ihminen koskee muhun niin kyllä mä sen eteen tekisin pikkasen enemmän kuin kohauttaisin vaan hartioita, siirtäisin päätä ja tirauttaisin muutaman kyyneleen.

Mua ärsyttää millanen vinkuiita Isabellasta/Pirjosta on tullut. Sen "mikset sä voi jättää mua rauhaa" kuulostaa niin teennäiseltä ruikutukselta. Samoiten kuin Iida... Jos mä en haluisi, että joku ihminen koskee muhun niin kyllä mä sen eteen tekisin pikkasen enemmän kuin kohauttaisin vaan hartioita, siirtäisin päätä ja tirauttaisin muutaman kyyneleen.

Turhapa sen Iitun siellä on rimpuilla aikuista miestä vastaan. Tyhmäähän sen olisi siellä riehumalla itsensä väsyttää :) + Iitun on syytä olettaa, että jos tekee homman vaikeaksi niin Peku luultavasti raiskaa sen suorilta siihen paikkaan.

Turhapa sen Iitun siellä on rimpuilla aikuista miestä vastaan. Tyhmäähän sen olisi siellä riehumalla itsensä väsyttää :) + Iitun on syytä olettaa, että jos tekee homman vaikeaksi niin Peku luultavasti raiskaa sen suorilta siihen paikkaan.

Niin tai jos nyt Iida syystä tai toisesta pääsisi karkaamaan niin sehän olisi silloin yksi jännittävä aihe vähemmän Salkkareissa.

Ei helvetti kuka tätä sarjaa vielä katsoo? Ja mistä puli ojasta noin vetää noi näyttelijät tohon sarjaan? Niin kauheeta katottavaa kun eivät osaa yhtään näytellä. Toki on myös niitä joilla sitä taitoa on.

Ei helvetti kuka tätä sarjaa vielä katsoo? Ja mistä puli ojasta noin vetää noi näyttelijät tohon sarjaan? Niin kauheeta katottavaa kun eivät osaa yhtään näytellä. Toki on myös niitä joilla sitä taitoa on.

Säkö oletit että porukka kattoo salkkareita nähdäkseen maailmanluokan tulkintaa ja näyttelijäsuorituksia? :lol2:
Sä varmaan luulet että porukka lukee Seiskaakin imeäkseen sieltä itseensä tasokasta ja tärkeää journalistista sisältöä?

Säkö oletit että porukka kattoo salkkareita nähdäkseen maailmanluokan tulkintaa ja näyttelijäsuorituksia? :lol2:
Sä varmaan luulet että porukka lukee Seiskaakin imeäkseen sieltä itseensä tasokasta ja tärkeää journalistista sisältöä?

Siis en mä niin oletakkaan, mutta ihmetyttää vaan että miten tuota sarjaa jaksaa katsoa? Jos paskaa haluaa katsoa niin käy pöntöllä istumassa ja nousee ylös tuijottamaan tuotoksiaan.

En mä ainakaa pysty katsomaan mitään suomalaista kuin ulkomaalaista sarjaa jossa surkeat näyttelijät ja täysin shitti juoni.

Siis en mä niin oletakkaan, mutta ihmetyttää vaan että miten tuota sarjaa jaksaa katsoa? Jos paskaa haluaa katsoa niin käy pöntöllä istumassa ja nousee ylös tuijottamaan tuotoksiaan.

En mä ainakaa pysty katsomaan mitään suomalaista kuin ulkomaalaista sarjaa jossa surkeat näyttelijät ja täysin shitti juoni.

Jokainen ihminen joka tätä sarjaa katsoo, tietää että se on ihan kauheata paskaa. Vähän sama kuin jokainen alkoholia 15 vuotta vetänyt, ne tietää et se on paskaa, mut sitä on pakko vetää silti.

Sitä sarjaa jaksaa siis katsoa juuri siksi, että sitä on aina katsonut. On hankala olla katsomatta. + Kaikki ne absurdit juonenkäänteet jotka arvaa jo viikkoja ennalta (ja niitä on kiva arvailla)on vaan välillä niin paskaa, että se on hyvää. Vähän niinkuin läppä joka on niin paska, että se on hyvä.

noniin näkemyksiä on toki monia :) Itsekkin toki seurasin samaista sarjaa yli 2 vuotta sitten, mutta kasvoin jotenkin koko sarjasta ohi eikä ole sen jälkeen ollut tarvetta katsoa, mitä nyt ohi mennen olen katsonut ja naureskellut että on siinä sarja.

Eikö Katariina omistanutkaan sitä asuntoaan? Minä muistelin, että se osti ( Jenniltä?) sen kämpän aikoinaan ja sitten remppasi sen.

Toivottavasti Pekka kerkeää kokemaan Iidan muodot pariin kertaan ennen kuin apu saapuu.

Toivottavasti näytetään meillekin.

Kyl toi Elias ja Lari -suhde on aika vittumainen. Ei ne oo ees yhessä nii mitä väliä mitä esim. Kallen ja Larin välillä on - miks se liikuttaa Eliasta..? Ottais vaa sen dickin suuhun ja ois hiljaa. :/

Itseä alkanut nyppimään, että ainakun haetaan joitain tiettyä käännettä sarjaan jonkun hahmon käyttäytyminen muuttuu täysin. Roina muuttui yhden jakson aikana mulkuksi Cindylle ja nyt jees-jees-paula jonka nurkissa saa aina loisia vinkuu jostain mausteista.
Muutenkin taitaa käsikirjoittaja katsoa mallia simpsoneista eikä tajua, että se on piirretty. Sen verran liippaa läheltä skinnerin ja pirjo-isben tarinat.

Sen verran irstasta menoa siellä, etteivät voi puol kasilta näyttää telkkarissa.

Tulis joku salkkarit 24/7 kanava nistä näkis live kuvaa. Aikookohan pekka päästää idun vähä jalottelee ja kasaa ittensä kesän ajaksi vai seisooko koko salkkareiden kaarti paikallaan sinisinä siinä tilanteessa mihin jäätiin kunnes kuvaukset taas alkaa?

I wonder...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom