Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
seppo saatana ratkaisi pelin! harvoin tulee sanottua näin, mutta ihan hieman pettynyt tuohon ratkaisuun olin. onneksi heiskanen kertoi suunnitelmistaan vauvan suhteen vasta näin loppuvaiheissa. meinaan olisinhan tuo ollut upea lisä sarjaan, tai jopa täyspitkäksi elokuvaksi asti; Heiskanen The Professional. seppo sen sijaan on varmasti nauttinut ajastaan yksin ja nyt suorastaan jossain määrin vituttaa kun meni pelastamaan talon asukit. muistanee myös samalla hetkellä talenkin, voi vittu sitä talea.

mutta väittääkö joku etteikö tässä olisi ollut ainekset täydelliseen elokuvaan?

behczm.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei toi mun edellisen sivun veikkailu niin pieleen mennytkään, heiskasen näyttelijä aku laitinen on lähdössä hollywoodiin erään tunnetun trilogian neljänteen osaan päärooliin! ihan ymmärrettävä poistuminen sarjasta siis..

24263aa.jpg

Ryssän erämaa ensiavun jätkillä näköjään pilottitakit varusteena säässä kuin säässä :rock:

Etkö huomannut että siellä oli ihan sohjokeli, kun pari jaksoa sitten oli pakkasta olevinaan ihan homona :D Ipellä on kyllä hieno tupee, onkohan sama malli kuin Mauri Pekkarisella? Ja ei helvetti tuo ossi on ämmä, "mä kerron Cindylle". :face:

Ettekö katsonut ohjelman jälkeen tullutta "mainosta" tulevista salkkareista joissa esitettiin Ullaa? Eli harkitkaa nyt vielä hylkäättekö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom