Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
veikkaan että möykkynen on heidi

Tuo on pahemman laatuista disinformaatiota. Olen kyllä suuri fäni, mutta Heidiä minusta ei saa sukupuolenvaihdosleikkauksellakaan.

PS. Olen jo valmistautunut tulevaan Salkkarikauteen hommaamalla 55" TV:n. Tulevalla kaudellahan Heidi nähdään ensimmäistä kertaa fitness-shapessa Salkkareissa ja minä olen varautunut näkemään jokaisen yksityiskohdan.

Tuo on pahemman laatuista disinformaatiota. Olen kyllä suuri fäni, mutta Heidiä minusta ei saa sukupuolenvaihdosleikkauksellakaan.

PS. Olen jo valmistautunut tulevaan Salkkarikauteen hommaamalla 55" TV:n. Tulevalla kaudellahan Heidi nähdään ensimmäistä kertaa fitness-shapessa Salkkareissa ja minä olen varautunut näkemään jokaisen yksityiskohdan.

Sä oot hieno mies.

1704962.jpg

Salkkarit-Venla treenaa kovaa, katso kuvat - Uutiset - Viihde - MTV3.fi

Uusimman jakson katottuani alko itestäki kuulostaan että Elias sanoo ei ikää :D Ja pystyy se Tale vaan painaa puumaa mopoautossa :D :D Ja huhhuh on toi Venla vain kuuma!!!

Tulis nyt jo syksy ja salkkarit alkaisi ja ketju heräisi eloon. Oi kuinka sitä ootetaan.

Voidaan taas nahistella kuka kuolee koneen pudottua, onko Heidi kalanaama vai seksikäs punttimimmi, kuoleeko Ipe syöpään, viekö Lassen perkele Liisan itselleen, ja onko Serveri edelleen pienisuinen kuriton paska, joka sais saada remmistä ja lujaa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom