Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisiko joku kertoa mulle kuka ampui jenni, ja miksi se halusi ampua sepin? Pääsin jollain ihmeenkaupalla eroon salkkareista vuosi sitten, mutta jotenki eksyin youtubessa videoon jossa jenni ammutaan, ja nyt sit kaihertaa mieltä niin etten saa mielenrauhaa ennenku tiedän kuka sen sepin halus hengiltä?

Kiits!

Voisiko joku kertoa mulle kuka ampui jenni, ja miksi se halusi ampua sepin? Pääsin jollain ihmeenkaupalla eroon salkkareista vuosi sitten, mutta jotenki eksyin youtubessa videoon jossa jenni ammutaan, ja nyt sit kaihertaa mieltä niin etten saa mielenrauhaa ennenku tiedän kuka sen sepin halus hengiltä?

Kiits!

Kuulan poppoota piinannut Heiskanen ampui Jennin yrittäessä tappaa Sepon.

Katsomosta voi nyt katsella "young man cashman" sarjan ensimäisen osan. Hieman liian lyhyitä jaksoja näyttäis olevan,mutta talen räppi oli kyllä ihan hyvä :)

Kattelin äskön ton young man cashman ja voi herranjumala mitä huttua, ei saatana! :D Ehkä odotan vaan suosiolla et oikeet salkkarit jatkuu.

Itse en ymmärtänyt sitä,mikä virka sillä mopoautolla siinä oli.
Millä rahoilla se sen oli hommannu,jos vasta oli aloittanut työt siellä hotellissa?

Itse en ymmärtänyt sitä,mikä virka sillä mopoautolla siinä oli.
Millä rahoilla se sen oli hommannu,jos vasta oli aloittanut työt siellä hotellissa?

Eikös ne maksa jonku yli kymppitonnin? Tale saanu vetää pitkää vuoroo. Miks se edes hankkis mopoautoa, eikös se salkkareissa ala lähenee jo 18v?

Eikös ne maksa jonku yli kymppitonnin? Tale saanu vetää pitkää vuoroo. Miks se edes hankkis mopoautoa, eikös se salkkareissa ala lähenee jo 18v?

Maksaa, Talen pitää olla melkoinen huippu-bloggaaja :wtf:

Työetuna uusi mopoauto omaksi(arvo väh. 10k) ja varmasti saa myös mukavasti rahaa uusiin käppeihin :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom