Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
ai että mitähän hämärää?
flags_1.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä jotenki vissii oon kyllästyn tohon perus salkkarit puurtamisee mut hymy,huumori ja naurut alkaa aina ku tale ja janne laukoo nuorten juttuja :D Niillä ku olis oma sarja mikä keskittys nuorten elämää :D

Mä jotenki vissii oon kyllästyn tohon perus salkkarit puurtamisee mut hymy,huumori ja naurut alkaa aina ku tale ja janne laukoo nuorten juttuja :D Niillä ku olis oma sarja mikä keskittys nuorten elämää :D

Young money cash money alkanee tämän kuun lopussa - pääosassa itse Tale.

Ei helvetti. Katoin salattuja viimeks useampi vuos sit, ehkä joku 3-5 vuotta sitten. En tykännyt kun se meni liikaa teinidraamaks jne.

Nyt satuin kävelemään television ohi ja ilmeisesti Sepon muija ohjaa lentokonetta siellä. Mitä vittua. Ei ainakaan paremmaksi ole mennyt. :D

Aaargh. Mikä vittu tää Kallen äiti-juttu on? Aika lame oli loppujen lopuksi tuo lentokoneen alastulo kun ei näytetty ees mitään räjäytystä. :P Ketäs veikkaatte eloonjääjiksi?

Olin ihan varma, että Miia oli elossa. Ei. Toivottavasti kalannaama Sergei saa oksasta osumaa. Vittu jos ne selviää tosta ilman yhtäkään iltalehden otsikkoa :D Ja millä järjellä ne putos johonkin Lappiin?

Huh mikä lopetus! Vetää vertoja jo Kentaurin räjähtämiselle. Ilmeestä päätellen Heluna näki juuri ennen rysähdystä Talen masturboimassa. Keiden kaikkien veikkaatte kuolleen? Veikkaisin itse Hellua ja joko Peppiä tai Sergeitä, mutta Oliverin ilmestymisellä Ossin ja Ritvan ovelle saatettiin myös pohjustaa perheen uudelleen muodostumista, kun Oliver jää lentoturman takia ilman vanhempia. Kalle yllätti jälleen ja Larin kaapista tuleminen lopettaa toivottavasti ton Eliaksen jatkuvan valituksen ja muutenkin loppuu se kertoako vai eikö pohtiminen. Tai sitten syyskausi alkaa Larin repliikillä "se oli vitsi faija, hehehee....", ja taas joutuu puolivuotta kuuntelemaan Eliaksen vinkumista.

Suositut

Back
Ylös Bottom