Taas piti imasta uusin jakso kun tän foorumin kautta tätä sarjaa ruvennu seuraamaan, aika arvattava jakso toisaalta toi huomisen jakso oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Armoton pillumagneetti toi Tumppi, ei saatana! Jätkä näyttää joltain seiskaluokkalaiselta ja älyä on yhtä paljon kuin kehitysvammaisella muurahaiskarhulla mutta viivaa heruu aivan armottomasti! Nyt vaan siemenet sisään ja venaamaan taas yhtä elatusapuhakemusta.
Taas piti imasta uusin jakso kun tän foorumin kautta tätä sarjaa ruvennu seuraamaan, aika arvattava jakso toisaalta toi huomisen jakso oli.
Armoton pillumagneetti toi Tumppi, ei saatana! Jätkä näyttää joltain seiskaluokkalaiselta ja älyä on yhtä paljon kuin kehitysvammaisella muurahaiskarhulla mutta viivaa heruu aivan armottomasti! Nyt vaan siemenet sisään ja venaamaan taas yhtä elatusapuhakemusta.
Tässä tän päivän jaksosta spoileria, maalatkaa ken uskaltaa
Nonii niihän siinä kävi miten kaikki arvas, että tumppi se sitten klubin vessassa petti valasta...
Voi, älä sure. On vain yksinkertaisesti mahdotonta ihmisen vastustaa Salkkareiden lumousta. Musta spoileri-boxi Salkkarit-threadissa on kuin moderni seireenin kutsu - oi joutukaamme jo maalailemaan paljastuksia!^ Vittu, ei ois pitäny katsoo. :jahas:
En tiedä miks, mut mä jotenkin ymmärrän, minkä vuoksi Tumppi käy jyystämässä muita muijia. Jos mun muija näyttäis Sallalta niin mä panisin vaikka naapurin puudelia.
Saispa Salla jo tietää Tumpin touhuista niin sais vähän lisää säpinää Pihlajakadulle.
En tiedä miks, mut mä jotenkin ymmärrän, minkä vuoksi Tumppi käy jyystämässä muita muijia. Jos mun muija näyttäis Sallalta niin mä panisin vaikka naapurin puudelia.
Saispa Salla jo tietää Tumpin touhuista niin sais vähän lisää säpinää Pihlajakadulle.
Kohta alkaa taas, saas nähä onko Tumppi niin pelimies että käy pistämässä myös Romeon EXää. :kippis1:
Aika jännästi toimii Tumpin muisti: jätkä muisti, että on naimisissa heti kun oli tyhjännyt pussit!
..
onko se 2000-luku vai mikä mutta olen huomannut,että varattu mies näyttää olevan kiinnostavampi tapaus ku mitä taval sinkkutallaaja naisten silmään?