Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Armoton pillumagneetti toi Tumppi, ei saatana! Jätkä näyttää joltain seiskaluokkalaiselta ja älyä on yhtä paljon kuin kehitysvammaisella muurahaiskarhulla mutta viivaa heruu aivan armottomasti! Nyt vaan siemenet sisään ja venaamaan taas yhtä elatusapuhakemusta.

:lol2: :lol2:

mxm:ltä tota verbaalista lahjakkuutta kyllä löytyy. Vittu et repesin tälle kyl. :D

Armoton pillumagneetti toi Tumppi, ei saatana! Jätkä näyttää joltain seiskaluokkalaiselta ja älyä on yhtä paljon kuin kehitysvammaisella muurahaiskarhulla mutta viivaa heruu aivan armottomasti! Nyt vaan siemenet sisään ja venaamaan taas yhtä elatusapuhakemusta.

Ja valasta petetään taas :D

Tässä tän päivän jaksosta spoileria, maalatkaa ken uskaltaa :rock:

Nonii niihän siinä kävi miten kaikki arvas, että tumppi se sitten klubin vessassa petti valasta, no ei siinä mitään tumpilla taas pientä morkkista ilmassa ja kentauriin kun menee valaan pyynnöstä syömään niin siellä seuraa kiusallinen tilanna kun eilisillan pano onkin siellä, no ei tumppi edes kärähdä. Suppo ja Ulla ei tykkää kun se Stalinin tuoma kirjajulkaisija yrittää saada kunnon kuvia ja laittaa sit huutoa peliin. Ami suostuu lähtee kattoo jotain maalaistaloa sen Minnan kanssa vaikka aluks epäröi.. Meinaakohan se sitte poistuu sarjasta, en tiedä ?

Tässä tän päivän jaksosta spoileria, maalatkaa ken uskaltaa

Nonii niihän siinä kävi miten kaikki arvas, että tumppi se sitten klubin vessassa petti valasta...
Whaaat! Tumppihan on saanut tuheroa lyhyessä ajassa useammalta muijalta kuin Ami koko elämänsä aikana! Taitaa kyllä olla todellinen player.
^ Vittu, ei ois pitäny katsoo. :jahas:
Voi, älä sure. On vain yksinkertaisesti mahdotonta ihmisen vastustaa Salkkareiden lumousta. Musta spoileri-boxi Salkkarit-threadissa on kuin moderni seireenin kutsu - oi joutukaamme jo maalailemaan paljastuksia!

haha kiitti paljastuksista. tajusin ettei tartte kattoa koko sarjaa kun käyttää aina puol minuuttia spoilereiden maalailuun ja lukuun :thumbs:

En tiedä miks, mut mä jotenkin ymmärrän, minkä vuoksi Tumppi käy jyystämässä muita muijia. Jos mun muija näyttäis Sallalta niin mä panisin vaikka naapurin puudelia.
Saispa Salla jo tietää Tumpin touhuista niin sais vähän lisää säpinää Pihlajakadulle.

En tiedä miks, mut mä jotenkin ymmärrän, minkä vuoksi Tumppi käy jyystämässä muita muijia. Jos mun muija näyttäis Sallalta niin mä panisin vaikka naapurin puudelia.
Saispa Salla jo tietää Tumpin touhuista niin sais vähän lisää säpinää Pihlajakadulle.

Älä ny. Sallahan on kaunis keijukainen :D
TONNIKEIJU

Aaargghhh. :evil:

Ketä muuta muuten ärsyttää se, kun aina ennen Salkkareita siinä se MTV3:n "juontaja" lässyyttää: "Kahdeksalta OC, mutta sitä ennen tuttuun tapaan Pihlajakadulle". Tai nyt "Nyt Pihlajakadulle". :curs: Vittu, Pihlajakadulle!

Kohta alkaa taas, saas nähä onko Tumppi niin pelimies että käy pistämässä myös Romeon EXää. :kippis1:

Kohta alkaa taas, saas nähä onko Tumppi niin pelimies että käy pistämässä myös Romeon EXää. :kippis1:

Aivan saletisti tyrkkää.. ja lujaa.. ja takkaapäen..

Virikkeitä on ihan suotavaa hakea muualtakin. Varsinkin kun oma kultamussukka muistuttaa kuuluisaa möhköfanttiinaa. Ei silti, panisin kyllä sitäkin.

Aika jännästi toimii Tumpin muisti: jätkä muisti, että on naimisissa heti kun oli tyhjännyt pussit!

Anselmikin löytänyt näppärän emännän: muija varmaan pääsis jollain lastenlipulla sirkukseen kun pituutta näyttää olevan n. 140cm, joista säärien osuus on ehkä 15cm. Heti vaan omakotitaloa pystyyn kun on pari viikkoa tunnettu, onkohan jotain sukua Ipen Pipsalle...

Aika jännästi toimii Tumpin muisti: jätkä muisti, että on naimisissa heti kun oli tyhjännyt pussit!
..

Tuohan on ihan normaalia okeassa elämässäkin:D
onko se 2000-luku vai mikä mutta olen huomannut,että varattu mies näyttää olevan kiinnostavampi tapaus ku mitä taval sinkkutallaaja naisten silmään?

onko se 2000-luku vai mikä mutta olen huomannut,että varattu mies näyttää olevan kiinnostavampi tapaus ku mitä taval sinkkutallaaja naisten silmään?

Enpä sanoisi noinkaan. Kyllä osa karttaa ihmisiä joilla on on sormus. Osa varmaan ei karta "pahikset".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom