Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt ku Ismosta tulee ilmiselvästi pääepäilty Valtterin hakkaamisesta, niin Liisahan juoksee Lassen kainaloon saman tien. Vituttaa jo valmiiks toi lieron akan toiminta.

Koukkunokka teki kyllä tosi ruman piissin ja mä kun pidin sitä hyvänä maalarina. Samaa tasoa kuin suurin osa Helsingin töhryistä.

Ismo ja Valtteri kuvio on jo niin älyttömän selvä, että oikein ärsyttää kun tietää että Ismo tulee jäämään tapauksesta kiinni. CSI tutkijat löytävät mailasta Ismon sormenjäljet jonka jälkeen poliisit tulevat hakemaan Ismoa samalla kun Kalle meuhkaa sille Valtterin hakkaamisen turhuudesta.

Ossi ja Heidi kuvio tulee kaatumaan tuohon Ossin ruikuttamiseen, jonka jälkeen Ossi alkaa terrorisoimaan Joonatanin ja Cindyn viritystä. Luonnollisesti höystää tätä tulevaa draamaa Joonatanin potkuilla.

Shaissea.

Noi salkkarin päivänselvät juonikuviot alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Jopa Petteri 7vee osaa päätellä mitä tuleman pitää. Edes välillä voisi tulla joku pommi puun takaa.

Vähän menee joo liian helpoks koko juoni. Sarjaan sais oikeesti tulla joku mielenkiintonen ja uus hahmo. Tai Akihan olis kaikista paras mutta ku ei niin EI.

Eiks Ulla "ugly" Taalasmaa tee jonkulaisen comebackin? Siinä vasta oksennusrefleksin herättelevä hahmo.. viimeistään kun kuulen sen haahkan lässyttävän ohjelmassa, vedän kuulokkeet päähäni ja lopetan sarjan kuuntelemisen (seuraan sivukorvalla ku muija katsoo) :D

Miten se Ipi siitä (mailasta) jäis kiinni? Kai se Valtteri tietää kuka sen teki, miksei se vaan kertois sen nimeä sinne ilman mitään mailan tutkimisia? Ja näkeehän sen siitä mailasta ettei sillä ole lyöty.

Avain onkin KALLE! Kalle käräyttää Ipin ;)

e: joojoo, noinhan siinä käy kuten Biroo sanoi, haluais vaan että tapahtuis kerrankin jotain muuta kuin se mikä oli kaikkien ennalta odottama..

Avain on kalle.. joo.. ne tekee tahallisen hoitovirheen ja Valde jää vihannekseksi eikä siten pääse kertomaan asian tositolaa. Eli Kalle hoitaa isänsä linnaan.

No mitäs tuossa nyt. Sanois että en tehny mitään, kävis kyttiksellä näyttämässä henkkareitaan että minä olen Onni Taalasmaa ja en tiedä kuka on tehny pilaa mun kustannuksella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom