Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on yllätys. Kun katsoi jaksoa eilen niin näytti siltä että Tale ja Roni näkyy paljon tarkempana ja tausta näytti aika mössöiseltä. Tästä tuli ajatus että on käytetty green screeniä ja aika epäonnistuneesti.

Täytyy myöntää, että piti itsekin oikein miettiä onko se oikeaa kuvaa, mutta sitten alitajuntaan tärähti muistikuva Jennin ja Ossin häistä Vegasissa. Siinä vasta kusista settiä olikin ja Lontoon reissu oli kyllä ihan HD-laatua siihen verrattuna.

Hirttääköhän Sepolla taas ryyppy kiinni vai jäikö tää vaan yheks virheeks? Seppohan oli parhaimillaan sillon ku osas vielä ottaa kohtuudella ja välillä tietysti nollaten. Eli juuri näihin ponunkeitto aikoihin :D

Voi Laria. Luulen että Larin isässä voisi olla samanlaisia piirteitä kuin vanhassa Ismossa. Eli uskon, että Lari saa isän kädestä, koska ei voi pelata.

Voi Laria. Luulen että Larin isässä voisi olla samanlaisia piirteitä kuin vanhassa Ismossa. Eli uskon, että Lari saa isän kädestä, koska ei voi pelata.
Tähän vielä kun Eliaksen ja Larin "kaveruus" paljastuu isukille, niin Ipi vs Kalle näyttää rinnalla vain pikkuselta päähän taputtelulta.

Hirttääköhän Sepolla taas ryyppy kiinni vai jäikö tää vaan yheks virheeks? Seppohan oli parhaimillaan sillon ku osas vielä ottaa kohtuudella ja välillä tietysti nollaten. Eli juuri näihin ponunkeitto aikoihin :D
Mä ainakin toivoisin että Seppo alkaisi taas mukihommiin. Hauskempi kaveri kännissä.

Ihan peliliike ipeltä mennä hiippailemaan kommandopipo päässä kulmille jossa on just tapettu ihminen. Ja mitä vittua tuo Lassen nato-partio meinais tehä jos tulis joku awikalla osottelemaan, piestä muoviharavalla vai?

Tätähän olen vahvasti todistanut jo monta kertaa! Ei tuosta voi kukaan heteromies kieltäytyä. Mitä siitä jos bella nyt sattui ajamaan Sebastianin eksän kuoliaaksi ja on muutenkin juoninut ties mitä. Vie kaikkia muita Pihlajakadun naisia 100-0, sanoi MÖYKKYNEN mitä tahansa ;)

psst: Sahaaja kun luet tämän niin laitatko kuvakaappauksen bellasta korsetti päällä :kuola:

Älä viitti olla noin väärässä perjantaina. Luulisi minun kuitenkin hallitsevan paremmin akkojen laadun arvostelun lihakarjana, koska laitoin juuri tilaukseen BMW X6:n ja minulla on isot hauislihakset.

img_8084.jpg

img_8199.jpg

img_8178.jpg

img_8203.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom