Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
^ Oon itekkin nauranu aina samalle asialle :D Aina kun joku on salilla ja tekee yhen tiukan sarjan esim. hauiskääntöä nii joku ossi menee väliin "ooksä tullu ittes tappamaan tänne???!!"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ossi sais ittekki mennä vääntämään muutaman pakkotoiston ja supersarjan amadeukseen. Aikamoiseen kuntoon päästäny ittensä...

Anoreksiaa sairastava tyttö punnitaan vaatteet päällä? Siis syömishäiriötä sairastava tyttö, joka yrittää salailla sairauttaan, ja laittaa punnitukseen painoja vaatteiden alle. Lääkärithän eivät varmastikaan ole tietoisia tällaisesta "niksistä". LOL. Ainakin lyön pääni pantiksi, että Iida teki näin.

tyttöystävä heitti että olis juonu vessassa hirveesti vettä ja sentakia paino noussu sen kilon :D ja siks sillä ois niin huono olo... jännä nähä mikä o. muutenki koko iida vitun ärsyttävä nykyään kun tee muutaku kitise, vetäs ittesä kiikkuun niin ei tarviis kitistä...

- - - Updated - - -

Varmaan lotto tehtävä...

Melkein tuli vauvakuume Joonatanin ansiosta. MELKEIN.

Anoreksiaa sairastava tyttö punnitaan vaatteet päällä? Siis syömishäiriötä sairastava tyttö, joka yrittää salailla sairauttaan, ja laittaa punnitukseen painoja vaatteiden alle. Lääkärithän eivät varmastikaan ole tietoisia tällaisesta "niksistä". LOL. Ainakin lyön pääni pantiksi, että Iida teki näin.

Hö. Oon iha kakka arvaamaan.

"Oletko sä todella pahoinpidelly mun pojan?" Ai helvetti kunpa oliskin!

Edit. ja miten vitussa tuo taalasmaan klaani ei tajua tuota iidan kusetusta? Eihän se edes syö ikinä mitään kun ovat ruokapöydässä samaan aikaan. Hommais perkele vaikka koiran mille syöttäis ne helenan piirakat niin olisi vähän uskottavampaa.

Inkkarit ratsastaaa.... :dance2: Tietystihän tää anoreksia paska ei voinu tietenkään loppua kerrasta. Ja entäs tää lasse-paula touhu? Jäispä paula jo kokonaan pois sarjasta, jaksa enään kuunnella sitä ja kattoa sen hulluutta.

Ossi on kyllä päästänyt ittensä huonoon sheippiin (shape). Toivottavasti kankihommat on edes kunnossa, kun viime vuonnahan sillä muna ei tahtonut kirveelläkään nousta pystyyn.

Heidistä jotain tuoretta materiaalia. Hyvässä sheipissä on akka.

img_5731.jpg

img_5801.jpg

img_6021.jpg

vittu tappais toi ismo ton severin! nii ja eikö jo noi kuvat tosta kammottavasta kalanaamasta ala riittämään. runkkaa ihan itekseen niille kuville siellä pissis blogis

Ihan vakavasti puhuen mulla alkaa noista Heidin kuvista tulla mieleen Iida on real life. Ettei ois käyny niin, että tv hommien takia alkanu laihduttaan. Näkyyhän sillä palikat joo, mutta aika ohkasessa hapessa on.

Ihan vakavasti puhuen mulla alkaa noista Heidin kuvista tulla mieleen Iida on real life. Ettei ois käyny niin, että tv hommien takia alkanu laihduttaan. Näkyyhän sillä palikat joo, mutta aika ohkasessa hapessa on.

nohnoh, toihan on just sellanen ku naisen pitää olla ;)

Voi kuule, ku tietäsit..et oo tainnu nähdä kertaakaa, ku Ismo hermostuu? Siitä on oikeesti leikki kaukana.

Niinpä. Voi vaikuttaa alussa siltä että lasse voittaisi, mutta kun sir laitelalta palaa sulake niin lassen hirvikivääri on solmussa lassen kaulan ympärillä.

On muuten aivan eeppinen mylly tulossa. Ismolla on näyttöjä mut luulenpa et Natofaija on Eritrea aikoinaan niputtanut niin vitusti jengiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom