Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Roinatan voisi kyllä aloittaa taas Roinatan elämän. Mutta kyllä mä sen nytkin ottaisin! :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jiri voittaa mut sit se ei kuitenkaan pysty hakkaa sitä paskaks vaan rambotan makaa selällään ja on valmiina ottaamaan nyrkin suuhun ni Jiri laskee kädet ja kävelee ulos häkistä. niin selkee peli taas. Onko muuten kellään tietoa kuka tällä foorumilla haluaisi nussia joonatania??????

Toivottavasti rambo alkais roinaamaan taas, sitä oli hauska seurata. Tää vähän jänskättää et miten täs Kuulan perheen rahanpesussa käy? Tai entäs duo osmo?! Eikai Laitelan laiva oo lopullisesti uponnu?

Tuo rahanpesujuoni on ihan mielenkiintoinen, kunhan ei jatkuis liian pitkälle. Veikkaan, että kiristäjä on Hellun kadoksissa oleva poika, eli stuban kaksoisveli. Edelleenkään en usko, että Antti olisi oikeasti yksi Kuulista. Eli kiristäjä ei ole Antti vaan joku muu suuruus.

Duo Osmon vois lopettaa ja unohtaa!

Onko muuten kellään tietoa kuka tällä foorumilla haluaisi nussia joonatania??????

Onko muuten kellään tietoa, kuka tällä foorumilla haluaisi nussia Heidiä?

Joonatan oon muuten erisnimi. Ton takia en halua nussia miehiä IRL.

Onko muuten kellään tietoa, kuka tällä foorumilla haluaisi nussia Heidiä?

Heidiä kuolaavat ovat miehiä, se on eri asia.

naisenpaikka.jpg

Veikkaan että toi kiristäjä on Heiskanen, ääni kuulostaa ainakin hieman samalta vaikka jonkun paskan filtterin läpi onkin ajettu.

Mun mielestä toi ääni kuulostaa Sir Gayn ääneltä jota on sitten pitchattu alaspäin. Ehkä sen painihommissa liikkuu niin perkeleesti rahaa että pitää saada pestyä? :D

Se ääni kyl muistuttaa aika paljon Sergeitä. Mut edelleen, miks Sergei ite piilottelis astioita sillä välin kun on suihkussa, miks se tuhois sen mikrofonin silleen tai ees lähtis sen kuitin perään. Tai miks se ees hommais sinne jonkun ampuun siitä ohi. Koittaaks se huijjata meitä katsojiakin kameran läpi?????

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom