Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
94022d1359449180-salkkareitten-karismaattinen-peluri-ei-juonipaljastuksia-mielonen_joona-150x-210px.jpg

Jaa niin, mää olin jo kokonaan unohtanut tän rottapojan.

537043.jpg

Mua alkaa oikeasti pelottaan ton Sreverin puolesta. Pelkkä turpaanveto tuskin riittää tän päiväsen jälkeen. Onkohan Sievisillä lihamyllyä..?

Mua alkaa oikeasti pelottaan ton Sreverin puolesta. Pelkkä turpaanveto tuskin riittää tän päiväsen jälkeen. Onkohan Sievisillä lihamyllyä..?

Mun mielestä se kyllä teki ihan oikein.Nyky ismo on niin lapanen että ei se saa annettua sille edes korvatillikkaa.

Tällaisesta juonenkäänteestä minä pitäisin:
Ismo vois tappaa ja paloitella Severin. Poliisi tutkisi ja toteaisi itsemurhaksi. Tämän jälkeen Pihlajakadulla pidettäisiin Severin läksiäis bileet, jokainen asukas (myös Seppo) olisi kännissä ja kaikilla olisi mukavaa.

Aina kun Severi tulee ruutuun, pyrin keskittymään muuhun, kuin sen ärsyttäviin repliikkeihin ja vaihtelevaan äänenpainoon sekä tempoon. "Ismo on ihan TYYHHMÄ" En oo vielä kehittynyt kovin pitkälle huomionsiirtokykyni kanssa, koska nykyään tuijotan sen suuta. Onko se tavallista pienempi vai koitanko vain etsiä siitäkin jotain vikaa?

Aina kun Severi tulee ruutuun, pyrin keskittymään muuhun, kuin sen ärsyttäviin repliikkeihin ja vaihtelevaan äänenpainoon sekä tempoon. "Ismo on ihan TYYHHMÄ" En oo vielä kehittynyt kovin pitkälle huomionsiirtokykyni kanssa, koska nykyään tuijotan sen suuta. Onko se tavallista pienempi vai koitanko vain etsiä siitäkin jotain vikaa?

Ei kyllä mä oon huomannut ihan saman.Mut Ismolle oli ihan oikein et kärys sepolle.Kyllä nyt olis pitänyt olla pokkaa edes sanoa päin naamaa.

Ei kyllä mä oon huomannut ihan saman.Mut Ismolle oli ihan oikein et kärys sepolle.Kyllä nyt olis pitänyt olla pokkaa edes sanoa päin naamaa.
Severin suu on siis epänormaalin pieni.

(Mielipiteesi merkitsee hyvin paljon, koska olen tässä vuosien saatossa huomannut, että Te ette ole mikään teeskentelijä vaan todellinen Salkkari-fani.)

Vois tää Severi-juttu mennä niinkin, että illan tullen, kun Ismo ja Liisa käyvät sänkyyn pötköttämään, hiippailee Severi makkariin leipäveitsi selän taakse piilotettuna. Sitten suoraan Ismon luokse ja kurkku auki. Samalla ohjaaja ja kameramiehet juoksee kauhuissaan kuvaan ja karjuu: "Herranjumala Severi, sun piti tulla vaan pyytämään Liisalta limpparia!! Mitä sä olet menny pentu tekemään?!" Taustalla Ismo pitäisi kättä kurkullaan ja lopputunnarit soimaan jo ennen ensimmäistä mainostaukoa.

Voisin pitää Joonatanille henkilökohtaisia terapiaistuntoja. :kuola:

Vois tää Severi-juttu mennä niinkin, että illan tullen, kun Ismo ja Liisa käyvät sänkyyn pötköttämään, hiippailee Severi makkariin leipäveitsi selän taakse piilotettuna. Sitten suoraan Ismon luokse ja kurkku auki. Samalla ohjaaja ja kameramiehet juoksee kauhuissaan kuvaan ja karjuu: "Herranjumala Severi, sun piti tulla vaan pyytämään Liisalta limpparia!! Mitä sä olet menny pentu tekemään?!" Taustalla Ismo pitäisi kättä kurkullaan ja lopputunnarit soimaan jo ennen ensimmäistä mainostaukoa.

Kirjoittaja nyt en tavoita punaista lankaa.

Roinatan on raivohullu munapää ja harvinaisen paska näyttelijä. Jenni näyttää apinalta.

Severi on paras.

Sillä oli vaan vaikeita aikoja. Kunhan hän ensin saisi raha-asiansa hoidettua, voisin lohduttaa häntä. Pari kaverin hakkausta sinne tai tänne.

Suositut

Back
Ylös Bottom