Jürgen Von Diaz
Banned
sebastianin kaksoisvelihän oli antti "helsingin ainoa poliisi" polvijärvi!
Ai perkele, niinpäs olikin. Unohtu ihan kokonaa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sebastianin kaksoisvelihän oli antti "helsingin ainoa poliisi" polvijärvi!
Ei kasper ollu mikään rattopoika.Mihin se muuten hävis aikoinaan?
Mua alkaa oikeasti pelottaan ton Sreverin puolesta. Pelkkä turpaanveto tuskin riittää tän päiväsen jälkeen. Onkohan Sievisillä lihamyllyä..?
Mua alkaa oikeasti pelottaan ton Sreverin puolesta.
Aina kun Severi tulee ruutuun, pyrin keskittymään muuhun, kuin sen ärsyttäviin repliikkeihin ja vaihtelevaan äänenpainoon sekä tempoon. "Ismo on ihan TYYHHMÄ" En oo vielä kehittynyt kovin pitkälle huomionsiirtokykyni kanssa, koska nykyään tuijotan sen suuta. Onko se tavallista pienempi vai koitanko vain etsiä siitäkin jotain vikaa?
Severin suu on siis epänormaalin pieni.Ei kyllä mä oon huomannut ihan saman.Mut Ismolle oli ihan oikein et kärys sepolle.Kyllä nyt olis pitänyt olla pokkaa edes sanoa päin naamaa.
Vois tää Severi-juttu mennä niinkin, että illan tullen, kun Ismo ja Liisa käyvät sänkyyn pötköttämään, hiippailee Severi makkariin leipäveitsi selän taakse piilotettuna. Sitten suoraan Ismon luokse ja kurkku auki. Samalla ohjaaja ja kameramiehet juoksee kauhuissaan kuvaan ja karjuu: "Herranjumala Severi, sun piti tulla vaan pyytämään Liisalta limpparia!! Mitä sä olet menny pentu tekemään?!" Taustalla Ismo pitäisi kättä kurkullaan ja lopputunnarit soimaan jo ennen ensimmäistä mainostaukoa.
Roinatan on raivohullu munapää ja harvinaisen paska näyttelijä. Jenni näyttää apinalta.
Severi on paras.