Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis vittu mitä paskaa! Tää meneillään oleva vauvaepisodi on pöllitty suoraan emmerdalesta. Käsikirjoittajat vaihtoon ja näyttelijätkin poimitaan ties mistä tällä hetkellä.
Näin juuri! Kata on täydellinen just noin! <3Just tollasena on täydellinen, ei grammaakaan/senttiäkään pois. Ja lisää kohtauksia bikineissä/juoksutrikoissa kiitos.
Kylläpä se on tainnut siitä comebackista asti ollut fiksattuna. Mutta missä välissä smetana muka löytyi? Menikö mulla ohi ko. kohtaus?
Severistä on kehittynyt melkoinen pelimies :D
Severistä on kehittynyt melkoinen pelimies :D On kyllä aivan vitun jäistä näyttelemistä
joko joko, kohta ismo hakkaa paskaks severin
SMETANA! Ihanaa! Mua on vaivannut tää hirveesti!
Severistä on kehittynyt melkoinen pelimies :D On kyllä aivan vitun jäistä näyttelemistä
Mitähän vittua, severin näyttelijähän on oikeasti helvetin hyvä näyttelemään ikäisekseen. Enkä nyt tarkoita eilistä jaksoa vaan kokonaisuudessaan.Severistä on kehittynyt melkoinen pelimies :D On kyllä aivan vitun jäistä näyttelemistä
Jaa että sellaisia nuo naisvankilat.. laskeudutaan sellin ikkunasta ja niin poispäin. Joskus olen kuullut ettei ne ole mitään tuuletusikkunoita ja et siellä olis muutamat aidatki estämässä maailmalle marssimista.
Sun kannattaa toivoa, että tämän illan jaksossa ei tapahdu noin tai muuten on tiedossa matka banaanisaarille. Vai onko otsikon sulkeissa olevassa tekstissä jälleen kerran jotain epäselvää?
Mitähän vittua, severin näyttelijähän on oikeasti helvetin hyvä näyttelemään ikäisekseen. Enkä nyt tarkoita eilistä jaksoa vaan kokonaisuudessaan.