Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhdyn edellisiin mielipiteisiin, perjantain jakson perusteella ei voi kyllä sanoa muuta kuin sen että salkkarit on todellakin laatuviihdettä.

Näin viikonloppuna ton raiskari homon.. Jopa juttelin sille ja avasin oven, enkä tunnistanu koko jätkää.. Ois varmaa pitäny sanoa sille terveisiä kallelta ja antaa Valtterille vähän omaa lääkettää..

Mitä sä yrität sanoo!?Et se märinä niistä korviksista oli jonkinlaista teeren peliä?Sori mut mä putosin kärryiltä.

Mitähän seuraavaksi?? Nyt lähti käsikirjoittajalla lapasesta! Salkkareissa irstas homosetä perseraiskaa toisen homon niin mikään ei kyllä enää yllätä ja sen pennun äänenmurros! Voi PRKL!

luulis sitä raiskariakin sattuvan jos lykkää kuivana kakkoseen?! Tuskin se mitään liukkaria takataskusta ehti kaivaan :D tai mistä minä tiedän..

luulis sitä raiskariakin sattuvan jos lykkää kuivana kakkoseen?! Tuskin se mitään liukkaria takataskusta ehti kaivaan :D tai mistä minä tiedän..

No niin luulis jos se ei räkinyt "liukkaria"! Sietäisi ainakin hävetä tekoaan! Ei moista käytöstä hyvällä katsota. Pahoittaa nyt toisen mieli.

^ Yhdyn edellisiin. Isabellahan on tosi hyvässä kuosissa. Tohon ei luulis kenelläkään enään olevan mitään vastalauseita. Paitsi tietenkin nää Cindy fanit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom