Morjesta pöytään. piti loggailla itseni tänne sivustoille, kun tuntu että tarviin vähän apua tässä kehorakentajan uran alussa..
olen käynyt vuoden salilla aika pitkälti ilman minkäänlaisia tuloksia..
sen verran aiheeseen nyt olen perehtynyt että ravinnonsaanti on luultavasti yksi oleellisimmista osiosta treenauksessa..
sit luin forumin ravinto puolta..en saanut oikeen selkoa että sieltä.
lähinnä kiinnostaisi tietää mitä tulee suuhun laittaa ja milloinka
(treenin jälkeen ja ennen treeniä).. ja muutenkin mihin kannattaa ruokavaliossa kiinnittää huomiota.
onko kellään jotain jotain ravinto ohjelmaa mitä kannattaa treenatessa noudattaa.
ja jos joku olisi voinut linkkailla minulle hyvän 4 jakoisen treeni ohjelman millä pääsen alkuun. tämän hetkinen sali ohjelmani on kolmejakoinen mikä on huono "kuulema" :wtf:
olen käynyt vuoden salilla aika pitkälti ilman minkäänlaisia tuloksia..
sen verran aiheeseen nyt olen perehtynyt että ravinnonsaanti on luultavasti yksi oleellisimmista osiosta treenauksessa..
sit luin forumin ravinto puolta..en saanut oikeen selkoa että sieltä.
lähinnä kiinnostaisi tietää mitä tulee suuhun laittaa ja milloinka
(treenin jälkeen ja ennen treeniä).. ja muutenkin mihin kannattaa ruokavaliossa kiinnittää huomiota.
onko kellään jotain jotain ravinto ohjelmaa mitä kannattaa treenatessa noudattaa.
ja jos joku olisi voinut linkkailla minulle hyvän 4 jakoisen treeni ohjelman millä pääsen alkuun. tämän hetkinen sali ohjelmani on kolmejakoinen mikä on huono "kuulema" :wtf: