Kotipohja
VIP
Nyt kävi silleen, että talven aikana nykystä pikkusalia olis näköjään tarkoitus vähän päivitellä paremmaksi. Salilta lähtee turhat vetkuttimet pois ja tilalle olisi tarkoitus saada monipuolisia ja kestäviä laitteita. Budjetti hintaa ei sanottu, mutta kuhan nyt ei mitään ylihintasia vehkeitä kumminkaan.
Salilta löytyy noiden naistenlaitteiden lähdettyä:
- 2 Kyykkytelinettä
- Hack
- 2x Penkkipunnerruspenkkiä
- Ristitalja
- Leuanvetotankoja 2
- 2 ylätaljaa
- Dippi
- Alatalja
- Prässi
- Reidenkoukistus/ojennuslaite (tod. näkösesti vaihtoon)
- Vatsarutistuslaite
- Reidenlähentäjä
- Selänojentajia
- Käsipainoja (22.5kg max, mutta säädettävillä saa noin 40 kiloon asti)
- Tankoja
+ tottakai painot.
Puolen kymmentä laitetta olis tarkotus tuohon hommata lisäksi ja ehdotuksia otetaan vastaan! Kunnon vaakaprässiä, RACK-kehikkoa, Peckdeckiä/ penkkipunnerruskonetta ja kunnon käsipainoja olen ite miettinyt. Olen siis itse tavallaan välikätenä tässä ja sain "käskyn" kysellä täältä vähän mielipiteitä. Joten antakaa tulla! Tämä on ehkä väärällä alueella, mutta modet vaihtakoon jos on tarve.
Salilta löytyy noiden naistenlaitteiden lähdettyä:
- 2 Kyykkytelinettä
- Hack
- 2x Penkkipunnerruspenkkiä
- Ristitalja
- Leuanvetotankoja 2
- 2 ylätaljaa
- Dippi
- Alatalja
- Prässi
- Reidenkoukistus/ojennuslaite (tod. näkösesti vaihtoon)
- Vatsarutistuslaite
- Reidenlähentäjä
- Selänojentajia
- Käsipainoja (22.5kg max, mutta säädettävillä saa noin 40 kiloon asti)
- Tankoja
+ tottakai painot.
Puolen kymmentä laitetta olis tarkotus tuohon hommata lisäksi ja ehdotuksia otetaan vastaan! Kunnon vaakaprässiä, RACK-kehikkoa, Peckdeckiä/ penkkipunnerruskonetta ja kunnon käsipainoja olen ite miettinyt. Olen siis itse tavallaan välikätenä tässä ja sain "käskyn" kysellä täältä vähän mielipiteitä. Joten antakaa tulla! Tämä on ehkä väärällä alueella, mutta modet vaihtakoon jos on tarve.