SUPERCARB 1kg -40%

Salihanskat

Mistakohan loytyisi XS-kokoisia salihanskoja? Voi myos olla pyorailyhanskat mikali soveltuvat saliharjoitteluun. Olen useamman kuukauden enemman ja vahemman aktiivisesti etsinyt hanskoja ja nyt oikeasti pitaisi loytaa ne pian! Kaikki tarjolla olevat hanskat on aivan liian suuria...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Heipsis!

Ite ostin Better Bodiesin hanskani Bodystoresta kun se vielä Tampereella vaikutti. Nuo hanskat ovat kyllä kestäneet todella hyvin ja ovat XS- kokoa. Heitäpäs Googleen hakusaniksi "Better Bodies jälleenmyyjät" tai sitten vaan "salihanskat". Ite bongasin noita hanskoja, myös XS-kokoa Wrangen nettisivulta, Googleen vaan osotetta ;). Sivustolla sitten navigoit: / Lihaskuntovälineet / Harjoittelutarvikkeet (hanskat, vyöt, siteet... ym.) / Harjoitushanskat. Paljon erilaisia vaihtoehtoja, luulisin että löydät noista omasi!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Perhonen sanoi:
Mistakohan loytyisi XS-kokoisia salihanskoja? Voi myos olla pyorailyhanskat mikali soveltuvat saliharjoitteluun. Olen useamman kuukauden enemman ja vahemman aktiivisesti etsinyt hanskoja ja nyt oikeasti pitaisi loytaa ne pian! Kaikki tarjolla olevat hanskat on aivan liian suuria...
Heips !
Itse löysin mainiot Citymarketista, Niken Dryfit (?) naisten hanskat. Tarpeeksi napakat, eikä liikaa pehmusteita kouran kohdalla. Sinertävät ja tummanharmaa nahka otepintana...

Juu, minulta kanssa löytyy Niken naistenkokoa olevat salihanskat. XS oli jopa ihan liian pieni, niin mulla on S :)

Stockmannilta ostin omani.

Mistäköhän löytyisi niitä vanhan ajan mustia salihanskoja, joissa tuo pääliosa oli sellaista reikäistä neulosta ja sisäosa nahkaa? Ne oli sellaiset halppismallit, mutta tosi hyvät. Ahdistaa noi uuden malliset, joissa ei ole reikiä. Mä kun hikoilen tosi paljon. Värin tulee olla musta.

Ite ostin Niken hanskat ja parin kerran jälkeen jo saumat hajoili. Better bodiesilta luulis XS:n kokosiaki löytyvän.

Mulla on ollut käytössä Casallin ja Niken salihanskat. Kummatkin kesti tasan vuoden, sitten ne oli aivan riekaleina. Ahkerassa käytössä... :) Nyt ostin Energeticsin hanskat ja myyjä väitti, että niitä ei normaalikäytössä saa hajoomaan. Vähän kyllä epäilen.. Ja normaalikäyttökin on kovin suhteellista ;)

Mulla kans ollut casallin hanskat ja nyt niket...molemmista tais saumat alkaa ratkeileen jo ensimmäisillä käyttökerroilla. Pienten ompelusten jälkeen niket on ollu tosi jees, niis on rannetuetkin samassa. :)

Helga sanoi:
Mulla on ollut käytössä Casallin ja Niken salihanskat. Kummatkin kesti tasan vuoden, sitten ne oli aivan riekaleina. Ahkerassa käytössä... :) Nyt ostin Energeticsin hanskat ja myyjä väitti, että niitä ei normaalikäytössä saa hajoomaan. Vähän kyllä epäilen.. Ja normaalikäyttökin on kovin suhteellista ;)

Paljonko about maksoit casallin hanskoista?

Anonymity sanoi:
Mistäköhän löytyisi niitä vanhan ajan mustia salihanskoja, joissa tuo pääliosa oli sellaista reikäistä neulosta ja sisäosa nahkaa? Ne oli sellaiset halppismallit, mutta tosi hyvät. Ahdistaa noi uuden malliset, joissa ei ole reikiä. Mä kun hikoilen tosi paljon. Värin tulee olla musta.

meillä myydään salilla niitä "vanhanajan" mallia, reikäneuloksella. Siis malmin liikuntapisteessä...ovat olleet aika suosittuja. Värinä on myös mustaa, mikä koko?Maksavat 5 euroa.

Anonymity sanoi:

Mä ostin sellaiset dakarin reijälliset hanskat top-sportista...
Ne tais maksaa 9 euroa, mut on ihan samanlaiset kun ne aikaisemmat halpishanskat...

Pinja sanoi:
Paljonko about maksoit casallin hanskoista?

Täytyy kovistella poikaystävää, kun sain ne häneltä joululahjaksi. Tosin veikkaan, että eivät ole voineet olla kovin kalliit, miekkoseni kun ei ole kovin tuhlaavainen mies :D

Kiitti Pinja ja Zeni-86! Mä haluan nimenomaan sellaiset halppismaillit. Hinnalla ei sinänsä ole mitään väliä, mutta kun ne ovat olleet parhaimmat. Vanhoihin alkaa tulla jo reikiä, nahka menee koppuraiseksi ja neulokset purkaantuu (vuosien käytön jälkeen). Noi uudet salihanskat ovat ahdistavia käsissä ja kuumia.

Itse löysin juuri sellaiset reikäneulos-halpikset, Anttilan urheiluosastolta, eikä maksanut kun 2,95! Hyvin ne on kestänyt, ja olen pessyt ne kerran pesukoneessakin 40 asteessa..

Helga sanoi:

Hämmentävää. Mulla on Niken dryfitit jo toista vuotta, eikä ne ole edes yhtään kuluneet. Ne on kyllä aika jymäkät ja maksoikin muistaakseni yli 20 egeä, eli oliskohan ne jotkut toiset kuin sun hankkimat... ?

mulla on kanssa ne niken vsin-harmaa malliset, oisko just dryfitit..ihan riekaleinahan ne on jo mut yli vuoden vanhat..mut niissä ne koot on tosi pieniä, mulla on ihan mini käpälät ja s:n otin et veri pääs ees vähän kiertämää :)

Pitäis kuitenkin ostaa uudet...

Mun halppissalihanskat ovat ainakin yli viisi vuotta vanhat. Tosin neulokset ovat purkaantuneet ja nahkaan on tullut reikä. Käytössä ne ovat olleet parhaimmillaan 5x vko. Tosin treenaamisessa on ollut välillä vähän taukoa. Välillä olen yrittänyt niitä vähän huuhtaista. Eivät onneksi pahemmin haise... :D

Anonymity sanoi:
Mun halppissalihanskat ovat ainakin yli viisi vuotta vanhat. Tosin neulokset ovat purkaantuneet ja nahkaan on tullut reikä. Käytössä ne ovat olleet parhaimmillaan 5x vko. Tosin treenaamisessa on ollut välillä vähän taukoa. Välillä olen yrittänyt niitä vähän huuhtaista. Eivät onneksi pahemmin haise... :D

Ja Niken hanskat ollaan ohjeen mukaa pesty ihan koneessa, eikä ne ole olleet siitä millänsäkään. :) Mulle ne on ainakin istunut.

Itiksen Top Sportissa oli tommoset Dakar merkkiset salihanskat 8,90 eur, en oo päässy vielä kokeilee ku meinas tulla flunssa, mutta näyttää siltä että
vitutus se tais tappaa ton viruksen ..jes.. ehkä siinä tapauksessa huomenna salille vetäsemään kevyet treenit.
Ihan napakoilta ainaki tuntuu kädessä (ja varmaan riittää mun käyttöön kun en niin hirmuisia painoja nostele).Tota toppauspuolta mäki jännään, että mahtaakohan olla liian paksu, eli saako tangosta otetta kun noi sotmet ovat kuin nippu kikkeleitä. Ai niin sisäpinta on tietty nahkaa ja ulkopuoli nylonia +
lykraa ja kokoja oli xs - ainaki l kokoon saakka. Mulla on aika iso lapio ja ostin s
kokoset jotta olisivat tarpeeksi napakat.

Onko muita ku Dakar-hanskoja sellaisella rannekiinnityksellä? Niken hanskat on vaikea saada pois käsistä, muuten tykkäsin niistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom