Salien joululahjat

Hummerivirta

Pakkiksen Tolstoi
Ikä
36
Eli onko muiden pakkislaisten saleilla tapana antaa jonkinlaisia joululahjoja tai muuta vastaavaa asiakkailleen?

Itse sain Keravan Power Centeriltä tänään 2 viikon treeniaika lahjakortin jonka voin sitten vastaavasti antaa jollekin ystävälleni joululahjaksi :) Mun mielestä aika hieno juttu ja salillani panostetaan muutenkin asiakkaiden tyytyväisyyteen kovasti. Ja tuohan tuo lahja hyvää mainosta ja uusia asiakkaita salille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaffetarjoilu...
just tänään oli "kotisalilla"
"JOULULAHJA" ON HYVÄ IDEA saleilta...

Juu, meikeläisen salilla annetaan joululahjaksi treeni-intoa laittamalla radiosta soimaan 24/7 joululauluja. Niin että hyvää joulua vaan, perkele :)

Onneks meijerillä soi tänää iha oikee musiikki, eikä mitkää prkl joululaulut.. On joululauluissakin jotain positiivista, ne kaikki ei oo kovin pitkiä.

Sali82 Turussa ainakin antoi minulle hyvän mielen, kun sain pari ilmasta treenikertaa. Tosin tohon vaikutti se, kun menin ostaessani tunnustamaan, että "ottakaa pari pois siitä kun toi kk-kortti on vanhentunu jo tovi sitten ja nyt vasta huomasin". Rehellisyys kannattaa :D
Mutta suunnaton parannus entiseen saliin jossa kävin.

Vuonna 2004 Mayor'silla oli aivan huikeat pikkujoulut. Kai sitäkin sitten voi joululahjana pitää, kun booli oli vähintäänkin räväkkää tavaraa, sitä tarjoiltiin avokätisesti ja se sisälsi "salaista" ainesosaa ;)

Meidän salilla vaihdettiin tänään lamput, olo oli kun ois reenannut solariumissa, oikein häikäisi.

Meillä on salilla piparinhajuinen kynttilä.

SuBi sanoi:
Meillä on salilla piparinhajuinen kynttilä.
:kuola:
Meidän salipomo antoi pikkujoulurahat Pakistanin maanjäristyksen uhreille. Hieno homma, mutta olisin voinut käydä EKOISSA punttispikkujouluissanikin.

Hauskat alet mun saleilla, mun normisalilla oli yksi päivämäärä jolloin pääsi alennuksella eräälle klubille.
Nyt hain vain lyhyen ajan verran jäsenkortin esport centeriin, ja huomasin mainoksen, jossa seisoi että keskiviikkoisin ilmaiseksi Studio 51 sisään, ja oliko vielä että juomat puoleen hintaan klo 01 asti. Tosin voi olla ettei tuo ole mikään joulutarjous salin jäsenille vaan joku muutenvaantarjous.

Paras joululahja olisi normisalilta jos ne ottaisi omat ja muiden negatiiviset palautteet vastaan ja tekisivät asioille jotain.

Meidän salilla omistajat tarjosivat lämmintä piparia :kuola:

Saatiin myös lahjakortti, jolla saa 1 vkon extra aikaa punttailla, kun ostaa seuraavan kuukausikortin. Ai helemi, paikalla oli myös torttuva, karamellia, glögiä ja kahveeta. Koko respaki oli tehty jouluisaksi ja hämyisäksi koristein..

L0b0 sanoi:

En ole ihan varma mitä tarkoitat.... :D

L0b0 sanoi:

Nyt kun tää tredi on mennyt ihan tällaiseksi yleiseksi antamiseksi, niin kyllä mullekin kelpaisi salilla lämmin pipari!!:kuola:
On se vaan hienoa, että kerran vuodessa on tällainen antamisen aika..:rolleyes:

dear_a sanoi:
En ole ihan varma mitä tarkoitat.... :D

Juu-juu! Meidän salia pyörittää kolme naista. On pyörittänyt jo iät ajat ja lämpöistä piparia tyrkkäsivät kun sinne saavuin. Ehkä siihen vaikutti jo puuskuttava olemukseni ja windbreaker joka uhkui tarmoa päästä käsiksi rautoihin.

Lämpöisen piparin jälkeen tädit tarjosivat vielä kahvia ja glögiä, sekä vähän lisäaikaa kuukausikorttiin. :kuola:

Sen jälkeen oli hyvä mennä kolistamaan rautaa.

Muistuttaisin vielä palstan hameväkeä, että joulu on sitä todellista antamisen juhlaa! :joulu3:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom