Salia aloittelemassa - kysymyksiä palautusjuomista

Morjens!

Olen aktiivinen kuntoilija (säbätreenit kolme kertaa viikossa + oma treeni) ja nyt pitäisi saada vähän lihasmassaa kasvatettua. Olen ajatellut aloittaa salitreenin. Salikertoja viikossa tulisi 2-3 kappaletta.

Osaisiko kukaan suositella jotain suht edullista ja tehokasta palautusjuomaa jota voisi ottaa salitreenin jälkeen? Noista juomista kun on niin monenlaista tietoa eri keskustelufoorumeilla. Palautusjuoman tarkoitus olisi siis nopeuttaa palautumista ja kasvattaa lihasmassaa. Muihin lisäravinteisiin en aio sotkeutua, palautusjuoma saa ainakin näin alkuvaiheessa riittää.

Reilusti vain ehdotuksia ja vinkkejä aloittelijalle!

Kiitos!

Pakkislaisten palautusjuomat. Otappa sieltä mallia.
Muista kuitenkin että tavallinen kotiruoka muodostaa sen rungon ja antaa tarvittavan energian lihasten kasvuun. Mikään palautusjuoma siihen ei yksin riitä. Palkkarit ovat käytännössä tavallista ruokaa nestemäisessä (jauho) muodossa, eivät mitään taika-aineita. En tiedä ajattelitkokaan niin, mutta ajattelin vain varmistaa. Muutoin turha threadi, näistä on ketjuja jo aivan tarpeeksi.

kiitoksia! ajattelin vinkkejä ja suositteluja itse tuotteista - niitähän tällä aiheella hain. kokemuksia ja mielipiteitä, kiitos :D

En tiiä menikö sulla tuo mun ensimmäisen vastauksen linkki ohi, vai mikä vielä mättää.. IMO tämä triidi on turha, koska tuolla vanhassa threadissa näitä asioita on ruodittu jo vuodesta 2003.

eipä sieltäkään kaikkea löydy.. ei myöskään tarvitse näitä lukea jos kerran ovat turhia ketjuja!

Ymmärrätkö että tälläne liirunlaarun threadien avaaminen vie kaistaa ihan turhaan, mieti jos jokainen täällä kävijä avais uuden threadin kysymykselleen pelkästään siksi että ei jaksa lukea vanhoja/kysyä niissä niin tää foorumi olisi aivan totaalisen tukossa, lue nyt noi valmiiit threadit läpi ja jos joku oikein kaivaa mieltä niin kysy vaikka tuolla "tyhmien kysymysten kerho" tai "ravinto osion yleiset kysymykset" keskusteluissa. MUUTEN olet kysymyksiesi kanssa oikeassa paikassa, mutta vähän viitseliäisyyttä kiitos.

http://www.pakkotoisto.com/showthre...ymykset-Yksinkertaiset-nopeat-kysymykset-tnne

http://www.pakkotoisto.com/showthread.php?12115-Pakkislaisten-palautusjuomat

Back
Ylös Bottom