Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pääsin äsken kattomaan eilisen ja tän päivän jaksot ja hyvää settiä oli taas.

Joonas voisi vapaapäivinä käydä vaikka bodylavoilla, on meinaan kova kondis äijällä! Joonas sooloili kehässä, jolloin Mixu ja Antti veti herneet nenuun ;-) Tuli silti voitto.
IMHO, kaikki ovat voittajia, jotka kehään asti menevät. Kovaa on touhu!

Ihmettelen suuresti ellei syksyllä seurojen kurssit ole porukkaa täynnä tuliterät tapout kamat päällä. Sen verrran mukavan kuvan lajista ohjelma antaa.

Pikkasen hymyilyttää kyllä nuo alkeiskurssilaiset. Kurssi tuskin alussa ja matsaamaan ollaan jo menossa, jopa ammattilaistasolle. Ottakaa nyt eka se ensimmäinen sparri.

Pojallahan on tavoitteita. Ties millanen soturi siellä sisällä sykkii :D
Taitaa kuitenkin tavoitteet olla turhan suuret näin alkuvaiheessa

sitten ot: Ärsyttää tuossa sarjassa se että niin harvoin näytetään noita otteluita. Ohjelma näyttää perustuvan pikemmin ihmisten arkipäivän kuvaamiseen kuin itse ottelu meininkiin.
Toinen ärsyttävä seikka on se, että jos jaksossa näytetään joku ottelu niin sekin on pitänyt jakaa siten että eka erä näytetään jossain alkupuolella ja toinen erä loppupuolella ja tämä rako on sitten täyteyty kaikella epäolennaisella sonnan jauhamisella.

Pikkasen hymyilyttää kyllä nuo alkeiskurssilaiset. Kurssi tuskin alussa ja matsaamaan ollaan jo menossa, jopa ammattilaistasolle. Ottakaa nyt eka se ensimmäinen sparri.
Juu, huikeaa komediaa. Siinä vaiheessa kun aletaan lyömään nyrkkiä suuhun edes harjoitusmielessä, niin perinteisesti 99 prosenttia jengistä tulee toisiin ajatuksiin.

sitten ot: Ärsyttää tuossa sarjassa se että niin harvoin näytetään noita otteluita. Ohjelma näyttää perustuvan pikemmin ihmisten arkipäivän kuvaamiseen kuin itse ottelu meininkiin.
Toinen ärsyttävä seikka on se, että jos jaksossa näytetään joku ottelu niin sekin on pitänyt jakaa siten että eka erä näytetään jossain alkupuolella ja toinen erä loppupuolella ja tämä rako on sitten täyteyty kaikella epäolennaisella sonnan jauhamisella.

Jos ohjelman tavoitteena on esitellä vapaaottelijan arkea, niin se suomessa koostuu pääsääntöisesti jostain ihan muusta kuin ottelemisesta, sponsorikäynneistä ja bikinichikseistä.
Mun mielestä tää sarja on hemmetin hyvin tuonut näitä ottelijoita tavallisen kansan tietoisuuteen ja varmasti Anton, Outi, Miksu ja Jussi saa ihmisiä katsomoihin ihan eri tavalla tulevaisuudessa mitä tähän mennessä ovat saaneet.

Mun mielestä tää sarja on hemmetin hyvin tuonut näitä ottelijoita tavallisen kansan tietoisuuteen ja varmasti Anton, Outi, Miksu ja Jussi saa ihmisiä katsomoihin ihan eri tavalla tulevaisuudessa mitä tähän mennessä ovat saaneet.

Itse en kyllä usko että tavallinen kansa (=lajia seuraamattomat otaksun?) vaivautuu tätä sarjaa pahemmin katsomaan, saati pelkän sarjan takia livenä katsoimoihin vääntäytymään. Itsekään en jaksa hirveesti katsella kuinka joku vapaaotteluvalmentaja lähtee kalaan tms. Samanlaista se kalaanlähtö on varmasti vaikka käsipallovalmentajalla. Tokihan tälläinen ohjelma on hyvä ja kiva juttu niille joita ko. henkilöt ja vapaaottelu ennestään kiinnostaa, mutta moniko teistä seuraa vaikka jotain golf-ohjelmaa telkusta ellei se laji jo muutenkin jotain kautta kiinnosta?

Tämä ei siis ollut arvostelua itse Sali:a kohtaan, vaan enemmän sitä hehkutusta kuinka nyt "kaikki tavikset näkevät millaisia ottelijat OIKEASTI ovat" jne. Sen mitä itse olen ohjelman tiimoilta keskusteluja käynyt niin aika evvk tuntuu olevan...

Jep, "ensiksi nyt vaan amatööritasolla", ihan kun se amatöörimatsaaminen olisi vaan sellaista leppoisaa puuhastelua mihin mennään parin kuukauden treenin jälkeen vähän kokeilemaan. :)

No mutta, hyvähän se on että intoa löytyy ja kyllä siinä oppii paljon itsestään kunhan treenit kovenee. Ei se matsaaminen välttämättä tunnukkaan enää niin hohdokkaalta kun tajuaa miten paljon töitä sen eteen pitää tehdä.

Itse en kyllä usko että tavallinen kansa (=lajia seuraamattomat otaksun?) vaivautuu tätä sarjaa pahemmin katsomaan, saati pelkän sarjan takia livenä katsoimoihin vääntäytymään. Itsekään en jaksa hirveesti katsella kuinka joku vapaaotteluvalmentaja lähtee kalaan tms. Samanlaista se kalaanlähtö on varmasti vaikka käsipallovalmentajalla. Tokihan tälläinen ohjelma on hyvä ja kiva juttu niille joita ko. henkilöt ja vapaaottelu ennestään kiinnostaa, mutta moniko teistä seuraa vaikka jotain golf-ohjelmaa telkusta ellei se laji jo muutenkin jotain kautta kiinnosta?

Tämä ei siis ollut arvostelua itse Sali:a kohtaan, vaan enemmän sitä hehkutusta kuinka nyt "kaikki tavikset näkevät millaisia ottelijat OIKEASTI ovat" jne. Sen mitä itse olen ohjelman tiimoilta keskusteluja käynyt niin aika evvk tuntuu olevan...

Olen kyllä sitä mieltä, että vapaaottelu herättää tavan ihmisissä enemmän tunteita kuin golf ja ihmisillä on vaparia kohtaan aika koviakin ennakkoluuloja monesti. Jengi luulee monesti myös, että vaparitreeneissä ei tehdä muuta, kun lyödään porukalta valot sammuksiin, mutta tämä sarjaa antaa totuudenmukaisen ja paremman kuvan vapaaottelusta.

On mielestäni aika epärealistiset odotukset sarjaa kohtin jos jengin pitäis innostua vaparista täysin ja vääntäytyä otteluiltoihin yhden sarjan katsottuaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en näe siinä mitään epärealistista, että jengi joka on ruvennut seuraamaan Salia tai katsoo sitä edes silloin tällöin samaistuu niihin henkilöihin ketä ohjelmassa esiintyy ja vääntäytyy esimerkiksi seuraavaan Cageen kun siellä voi nähdä telkkarista tuttuja naamoja.
Sarjaa kuitenkin on katsonut melko iso määrä ihmisiä ja uskon, että se on myös tuonut täysin lajista tietämättömiä tai ainakin entuudestaan lajia tarkemmin tuntemattomia telkkarin ääreen ja sitä kautta nostaa tapahtumien kävijämäärää.

Mixulla laahaa voimatasot kyllä pahasti perässä verrattuna siihen toiseen heppuun. Järkyttävä veto tekniikka.

No onhan sen jo nähnyt kropasta onko rautaa nosteltu-> ei mikään yllätys että Joonaksella liikkui rauta erimalliin kuin Mixulla.

No onhan sen jo nähnyt kropasta onko rautaa nosteltu-> ei mikään yllätys että Joonaksella liikkui rauta erimalliin kuin Mixulla.

Joonashan sanoi että omaa telinevoimistelutaustan joten taitaa fysiikka pitkälti olla sieltä peräisin.

Mä en näe siinä mitään epärealistista, että jengi joka on ruvennut seuraamaan Salia tai katsoo sitä edes silloin tällöin samaistuu niihin henkilöihin ketä ohjelmassa esiintyy ja vääntäytyy esimerkiksi seuraavaan Cageen kun siellä voi nähdä telkkarista tuttuja naamoja.
Sarjaa kuitenkin on katsonut melko iso määrä ihmisiä ja uskon, että se on myös tuonut täysin lajista tietämättömiä tai ainakin entuudestaan lajia tarkemmin tuntemattomia telkkarin ääreen ja sitä kautta nostaa tapahtumien kävijämäärää.

Juuri näin ! Ongelmanahan on mielestäni ollut että ketään(lajista tietämättömät) ei ole tietänyt , että ketä mennään kannustamaan .. nyt tiedetään , tämä on se juttu millä saadaan lisää katsojia ja myöskin sponsoreita kiinnostumaan . sama koskee ottelijoita , jos olet suht hyvä ottelija ja täysin persoonaton ihminen ni ei se ketään kiinnosta.. jos olet brutaali kehässä ni ei tarvitsekkaan puhua tai olla persoonaa :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom