Sali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inflames
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
46
Joku varmaan bongannut mainostakin tulevasta sarjasta, eli keväämmällä alkaa Jimillä pyöriä Sali. Mukana näyttäisi olevan ainakin Ilmen ja Kuivanen. Seurataan ilmeisesti koitoksia treeneissä ja vapaa-ajalla. Tarkempaa alkamisaikaa en tähän hätään löytänyt. Pieni pätkä kuitenkin tuolta Ruutu-sivulta.

http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=53883

Voi saatana ei näy tuo! Nyt joku viisas kertoo mikä helvetin ohjelma mulla blokkaa noi mainokset. Tuohonki tulee lukemaan, että virhe ladattaessa mainoksia!

Ohjelma oli kiva ja leppoinen. Tekee hyvää lajin imagolle.

Voi saatana ei näy tuo! Nyt joku viisas kertoo mikä helvetin ohjelma mulla blokkaa noi mainokset. Tuohonki tulee lukemaan, että virhe ladattaessa mainoksia!
Sulla on flash playerissä tai vastaavassa vanha päivitys, ei oo ollenkaan tai sitte on laitettu joku esto.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikäs muuten Immun korville on käynyt?
Tota tulee kyllä seurattua, näkee hyvin tuttuja naamoja kun GB:llä tuli ennen reenailtua.

On kyllä kuulossa vikaa jos ei saanu mixun puheesta selvää.

En sanonut etten saa selvää. Sanoin ettei se osaa puhua.
On kyllä luetunymmärtämisessä vikaa jos ei minun ihmettelystä saanut sen vertaa selvää.
Itse asiaan, ihan ok oloinen sarja. Paha heittää mitään viiltävää analyysiä vielä koska oli eka jakso kyseessä ja henkilöitä tehtiin tutuksi yleisölle.

Hyvältä vaikutti, pitää ruveta seuraamaan.

Yllatti positiivisesti. Naihin aina suhtautuu pienella varauksella ennen sarjan alkua, mutta toteutus oli varsin onnistunut. Hyvin valittu seurattavaksi paahenkiloita erilaisista lahtokohdista, joka tuo oman mielenkiintonsa sarjan seuraamiseen. Immu oli aika jaatava kommentteineen!

Ehdottomasti seurantaan.

Ihan hyvältä vaikutti, tosin en tiedä kuinka paljon tuo sitten kiinnostaa niitä maallikkoja jotka eivät lajia seuraa tai harrasta. Itsekään en ole kovin montaa jaksoa Navigarea, Golf-ohjelmia tai niitä Jimin kalastusohjelmia katsonut :D

Hieman kyllä ärsytti että aina kun seurattava henkilö vaihtui niin sitä piti oikein erikseen korostaa "esittelemällä" tyyppi uudestaan.

Kaspersky Labin virustorjunta blokkaa ainakin minulla nuo nelosen videot. Pitää laittaa suojaus tilapäisesti pauselle, käynnistää selain uudestaan ja sitten pelittää.

Mutta hyvä meininki on ite sarjassa ja mukava nähdä miten sarja vaikuttaa kotimaisten vaparitapahtumien suosioon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom