Sali Turusta(Emmauksenkatu) hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pentele
  • Aloitettu Aloitettu
Elikäs, nyt olisi tilanne se, että töiden perässä muutan kesäkuuksi Turkuun Emmauksenkadun opiskelija-asuntoon ja kaipailisin kuntosalia siitä jostain lähistöltä ...

Yritin jo Turun kaupungin nettisivuilta etsiä kaikennäköistä, mutta eipä siitä mitään tullut.

Onko kellään tietoa millaisia saleja ja minkä hintaisia tuolta seudulta löytyy?

Myös muu info turun saleista tervetullutta.

Eli asun siis itsekin Emmauksenkadulla Halisissa Turussa opiskelija-asunnoissa. :D Oman kokemukseni mukaan Turun parhaat salit ovat Kupittaan urheiluhallissa perinteinen voimailusali, 1e/kerta, ja fitnesssali pp, joka sijaitsee lähellä Kauppatoria. Muitakin vaihtoehtoja toki on, mutta nämä on omat suosikkini.

Kupittaan salille pääset kätevästi bussilla emmaunuksenkadulta samoin kuin kauppatorille. Meillä on kunnon treeniporukka Turussa, jos satut joskus haluamaan tulla koittamaan mukaan, niin siitä vaan.

Tuo kupittaan sali on harmillisesti kiinni 13.6 jälkeen:(

Entäs tuo fitness pp, Hinta? Ruuhkaa? Laitteet/painot?

Tai joku muu sali?

Tulee vaan tuo bussilla reissailukin melko kalliiksi, jos se on sen 2+e/kerta...

jumankekka, asiallisen näköinen sali tuo 82:nen

Heh. Itse taas en pitänyt kauheasti tuosta Sali 82:sta, mutta makunsa kullakin :)

Ja kävin kyllä tosiaan ennen tuota laajennusta katsomassa, ehkä sinne on nyt tullut lisää tilaa. Sillon ekalla kerralla meni tosiaan hermo, kun kaikki penkit oli varattu ja piti odotella :P

Disabled sanoi:
Heh. Itse taas en pitänyt kauheasti tuosta Sali 82:sta, mutta makunsa kullakin :)

Ja kävin kyllä tosiaan ennen tuota laajennusta katsomassa, ehkä sinne on nyt tullut lisää tilaa. Sillon ekalla kerralla meni tosiaan hermo, kun kaikki penkit oli varattu ja piti odotella :P

Laajennus toi kyllä reippaasti lisää tilaa sinne ja uusia vehkeitäkin, mutta arkisin joskus klo 17-19 siellä on kyllä tupa aika täysi. Itte tykkään käydä siellä klo 20 jälkeen, jolloin ei tarvitse odotella.

Pentele sanoi:
jumankekka, asiallisen näköinen sali tuo 82:nen

mut et kyselit kuntosalia, tuo 82-on rautasali ;) ja on täynnä turun
isoja poikia ja tyttöjä..eli jos ihan kuntosalia haet ja käyt pari kolme kertaa
viikossa vaan salilla, ni keskustassa on motivus ja m&m

Sali82 on imo Turun paras sali, varsinkin jäsenenä on mukava olla ==> sali on auki 24/7. Vältä ruuhkahuippua (arkisin 17-19) ja käy jonain muuna aikana ja tulet huomaamaan, että sali on todella maineensa veroinen.

ot: VinoPena86: 82:lla on myös "tavisten" kuntosali eli se eka iso huone on tavallisia treenaajia täynnä ja kyllä siellä treenataan sulassa sovussa me pienet ja isotkin pojat ja tytöt. Joukkoon vaan!

VinoPena86 sanoi:
mut et kyselit kuntosalia, tuo 82-on rautasali ;) ja on täynnä turun
isoja poikia ja tyttöjä..eli jos ihan kuntosalia haet ja käyt pari kolme kertaa
viikossa vaan salilla, ni keskustassa on motivus ja m&m

m&m on nykyään vain kalevantielllä...

Jep, Sali82 on hyvä valinta. "Neitisali" se ei todellakaan ole ja hyvä niin, kyllä siellä silti ihan taviksiakin treenailee. Gym2000 on myös ihan ok. M&M... jaa-a, hyvät tilat ja hyvät laitteet, mutta ilmapiiri ei tod motivoi sellaista, joka viihtyy raskaamman raudan parissa. Onneksi paikassa sentään pyörii pari boudaria, jotka nostavat salin tasoa :)

juu, on sali82 ehdottomasti hyvä valinta. Itsekin aloittelijana olen tuntenut oloni tervetulleeksi ja neuvojakin olen saanut aina kun olen kysynyt.

Rautaa juuri pitääkin olla;) Laitteita sitten etenkin jalkaosastolle...

Hyödynnä ihmeessä Sali82:n ilmainen tutustumiskäynti. Linja-autolla pääset sinne mielestäni helpoiten kävelemällä Halisten Sparille ja ajamalla linjalla 4 torin ohi ja aika lähelle salia.

Polkupyörällä kannattaa ajaa toista kautta junaradan "takana" ja sitten alikulusta oikealle puolelle rataa vähän ennen salia.

Back
Ylös Bottom