Vastaa viestiketjuun

Zenana menee muuten muistaakseni heinäkuun alusta ainakin pariksi viikoksi kiinni jonkin remonttitouhun tjsp takia. Kävin viime lauantaina sielä ihan mielenkiinnosta spinningssä ja kyllä se vaan oli ihan yhtä pieni ja tukala kun muistelinkin.

Kävin joskus vuonna miekka ja kivi Zenanassa pari kuukautta salilla, neuvovat mulle semmosen "hinkkaa jalkaprässiä 25kg painoilla miljoona toistoa"-kiinteytysohjelman.

En oo vieläkään kiintee, mut prässissä uskallan käyttää jo vähän enemmän painoja :D

Kannatan edelleen Solanaa, onhan siellä sentään muun muassa ruskettuneita barbaarisia adoniksia ja vauhdikkaita muumipeikkoja. Lisäboonuksena kalju gayloordi ja turvarautoja kovasti kuluttava voimakyykkääjä.

Ja minä tietty kaikista ihkuimpana :lol2: 

BTW jos jumppaamassa tahot käydä, niin Kuntostudio Fiiliksessä on IMO ehdottomasti kaupungin parhaat ohjatut tunnit, siellä ei vaan ole salia ollenkaan, ainoastaan spinningit ja sun muut.

Ja back to :offtopic:

Mä epäilen, että Baldrick on se tumma tyyppi, joka reenaa usein iltasella mun kanssa samaan aikaan.

Tummat vaatteet yleensä ja semmonen musta reenikassi salin puolella aina mukana? Tule ulos kaapista.

Mitä torilla tehdään kun suomalainen voittaa?
Back
Ylös Bottom