sali Düsseldofissa?

Tietääkö joku jotain kunnon paikkaa etten taas mene vahingossa mestaan missä on vain paineilmalaitteita tms. Eli vapaita painoja etsitään ja tanko mielellään ainakin 35 mm paksu ;)

Mulla on ollut vähän huono tuuri noiden ulkomaan salien kanssa, ei meinaa miljuunakaupungeistakaan löytyä mitään (paitsi kuntofillareita ja 10 kg käsipainot) vaikka miten Googlettaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai niillä paineilmavehkeilläkin treenaa :) ?

Mene väijyyn salien lähettyvillä ja käy siellä missä oleilee suurimmat äijät? :thumbs:
Yhtä hyödyllinen viesti kuin tuo edellinen :D

Kysy hotellin respasta, jos asut hotellissa. Näin olen tehnyt euroopassa reissatessa ja usein ne tietävät kyllä ja antavat vielä kartan kouraan. Paineilmavehkeistä ei ole iloa ainakaan miehelle. Sellaisten käytöstä en maksaisi euroakaan.

hahaa! tuttua. saksassa käsipalloa pelaavat kerran viikossa ja ovat "huippu-urheilijoita". =D salia koskaan nähneetkään, eivätkä kamppailulajeja.

nevahood sanoi:
hahaa! tuttua. saksassa käsipalloa pelaavat kerran viikossa ja ovat "huippu-urheilijoita". =D salia koskaan nähneetkään, eivätkä kamppailulajeja.

Oikeassa olet. Täällä on kaikki mestat terveysorientoituneita "fitness-studioita". Sitten tehdään tuhat toistoa vatsarutistuksia siinä ostoskanavalaitteessa. Solariumeja on riittämiin. Luin jostain, että 11 miljoonaa (!) saksalaista käy säännöllisesti solariumissa. Kyykkypaikkoja on turha etsiä. Kertamaksulla et myöskään puntille pääse. Onneksi joka paikkaan pääsee ilmaiseksi kertaalleen treenaamaan.

Jos pluspuolia pitää etsiä, niin saunat on yhteissaunoja. :kuola: :kuvia:

Ulkki sanoi:
Jos pluspuolia pitää etsiä, niin saunat on yhteissaunoja.
itse kävin "aidossa suomalaisessa saunassa" jossakin uimalassa.. ei jumalauta sanon minä. lämpöä oli varmasti hurjat 45'C ja vettä ei saanut kiukaalle heittää.. :hyper:

nevahood sanoi:
itse kävin "aidossa suomalaisessa saunassa" jossakin uimalassa.. ei jumalauta sanon minä. lämpöä oli varmasti hurjat 45'C ja vettä ei saanut kiukaalle heittää.. :hyper:

Sakemannit on tehneet saunomisesta kyllä todellista taidetta. Kiukaan päällä on sellainen tiimalasi, joka kuluu loppuun noin puolessa tunnissa. Se sitten aina käännetään ympäri, kun löylyä heitetään, ja seuraavan kerran saa heittää löylyä vasta, kun se puoli tuntia on täynnä. Yleisissä saunoissa on usein ns. Bademeister, joka käy puolen tunnin välein heittämässä löylyä leyhytellen samalla sellaista palmunlehvän tapaista.

Aina saa kuulla niitä iänikuisia jankutuksia siitä, kuinka saunan jälkeen ei saisi juoda olutta, vaan vitamiinimehua tms. Lässytyksen saa helposti loppumaan sanomalla syntyneensäkin saunassa, mikä tosin ei pidä paikkaansa. Voisihan se pitääkin, jos olisin 30 vuotta vanhempi kuin olen, mutta mistäs ne Horstit sen tietäisi.

nevahood sanoi:

Viime reissulla kävin hotellin saunassa. Vähän ihme systeemi, siellä oli sellainen fitness-nurkka missä oli joku juoksumatto ym. Puku/pesuhuone oli yhteinen miehille ja naisille (!) samoin sauna. Saunassa jopa tarkeni, mittari näytti 92 astetta eli vähän liikaa, meinasi palaa niin perse kuin jalkapohjatkin. Niiden tiimalasien merkitys ei ehtinyt mulle aueta...

Vai ei saksalaiset osaa treenata, mistä se Ruhl olikaan kotoisin? :D

D.Yates sanoi:
Niiden tiimalasien merkitys ei ehtinyt mulle aueta...
:D
Belgiassa menin pokkana hotellin saunaan. Lauteilla makasi alaston mies ja toisella lauteella nainen. Menin rohkeasti sekaan. Kumpikin nousi istumaan ja tekivät tilaa. Onneksi nainen oli keski-ikäinen, ei ruvennut mopo keulimaan. Se tiimalasi on siksi, että saunassa saa olla vain tiimalasin valumisen ajan, muuten on muka vaarallista jos on kauemmin. Varmaan tiesitkin, kun oli hymiö perässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom