Salapoliisihommaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
Dodii... 13 asti pääsin nyt rivakasti, mutta pakko oli nyt tulla kattoon noi spoilit.

Ei olisi kyllä millään toi auennu.

jahas, 14 ei vissiin tykkää operasta. :(

14:ään apuja nyt tarvittas. Hajoo pää, kun ei keksi mikä tossa vois olla. Kaikki vihjeet tuolta pelin foorumiltakin olen lukenu, mutta nyt ei raksuta mikä se vastaus voisi olla. :wall: :wall:

Edit: ja se ratkeski melkein samalla sekunnilla kun tämän lähetin.. :thumbs:

ei sviddu, aika hieno on kyllä :D Heti ratkeamisen jälkeen parhaita on noi vittuilut,
etenkin siinä karkkipaperitasolla kun arpoo sitä paperin nimeä ees taas urlissa :D Tai kympissä jos laittaa urliin right, toteaa vaan että ei se nyt näin helpolla ratkea :)

edit: spoileri koskee tasoja 7 ja 10

Itse olen selvinnyt tehtävään 16 ja nyt en ole jaksanut värkkäillä pelin kanssa ku on ollu muuta tekemistä. Mutta uskosin että 16 menis vielä . :whip:

Vinkkejä lvl 11 kanssa?

Oon selvittänyt tuon ahead of it's time jujun, mutta en oikein kässää mitäs sitten seuraavaksi.. Ei vastauksia, vaan vinkkejä kiitos :)

10. ja 11. oli ihan mahtavia, mutta nyt on kyllä jumissa 12. kentässä. Olisiko yhtään vihjeitä?

Lähdekoodista kattelin sen jonkun videon jossa on se lohikäärme patsas. Mitä ihmettä se koittaa kertoa? Pitäiskö noitten kuvien kanssa jotenkin leikkiä että saa ulottuvuudet(?) kuntoon? Jos pitää, niin käykö Irfanview asiaan vai tarvitseeko jotain järeämpää?

thymorg sanoi:
10. ja 11. oli ihan mahtavia, mutta nyt on kyllä jumissa 12. kentässä. Olisiko yhtään vihjeitä?

Lähdekoodista kattelin sen jonkun videon jossa on se lohikäärme patsas. Mitä ihmettä se koittaa kertoa? Pitäiskö noitten kuvien kanssa jotenkin leikkiä että saa ulottuvuudet(?) kuntoon? Jos pitää, niin käykö Irfanview asiaan vai tarvitseeko jotain järeämpää?
Vihje 1.
ei tarvitse mitään ohjelmia. Ainakaan minä en tarvinnut.

Vihje. 2.
tämä on todella helppo. Etsi eroja kuvissa.

Vihje 3. (käytännössä vastaus)
mikä on vaihtanut asentoa?

Weeboom sanoi:
Vihje 1.
ei tarvitse mitään ohjelmia. Ainakaan minä en tarvinnut.

Vihje. 2.
tämä on todella helppo. Etsi eroja kuvissa.

Vihje 3. (käytännössä vastaus)
mikä on vaihtanut asentoa?

Kiitoksia, tuli haettua jotain paljon vaikeampaa. Pitäisi ehkä koittaa ensikerralla ensin sitä helpointa vaihtoehtoa :D

Back
Ylös Bottom