Salapoliisihommaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tidus
  • Aloitettu Aloitettu
Edelleen joku vois räväyttää ton femman vastauksen spoilerina...lupaan olla kysymättä muissa leveleissä :D

vitonen ratkeaa näin;

Kappale, jossa esiintyy sanat "eyes like an angel, smiles like a devil" on simple songs. Kirjoita Simple username kohtaan ja songs password kohtaan.

MrMikey sanoi:
vitonen ratkeaa näin;

Kappale, jossa esiintyy sanat "eyes like an angel, smiles like a devil" on simple songs. Kirjoita Simple username kohtaan ja songs password kohtaan.

Finally...tänks MrMikey

ärsyttäviä tollaset :D menny koko päivä noiden kanssa... 15 levelille pääsin mutta se ei kyllä aukene sitten millään. olkoon.

hitto mä oon aina ollu surkee näissä... neloseen apuja?

Kysymys nelosesta:
voodoopower liittyykö tämä johonki?

Weeboom,

Liittyypä hyvinkin. Sano vaan jos haluat ihan konkreettisen spoilerin.

Pistäkääs kutoseen vastaus spoilerissa. Prkl toista päivää jo mietitty ja googletettu.

Weeboom sanoi:
hitto mä oon aina ollu surkee näissä... neloseen apuja?

Nelosesta:
Kyllä liittyy, voodoo ja power molemmat. :) Klikkaa kortsua. Syötä sanoja.

Kutoseen mäkin kaipaisin apuja, ei vaan aukee mitään tosta lähdekoodista. En tajua HTML:ää enkä perkule, en vaan löydä mitään ratkaistavaa.

Kutonen kusee, ratkaisu varmaan ihan silmien alla:

Tiedossa on:
* Levyn päälle kun laittaa hiiren niin tulee "sdrawkcab", tuo sana taipuu backwards kun sen pistää toisin päin.
* Lähdekoodissa on kohta "ascii is an alternative"

Ihan varmaan joku helppo ratkaisu, mutta nyt ei pää toimi :wall:

thymorg sanoi:

Tiedossa on:
* Levyn päälle kun laittaa hiiren niin tulee "sdrawkcab", tuo sana taipuu backwards kun sen pistää toisin päin.

Siinä on tosiaan ihan syy miksi se ascii mainitaan. Tutki se koko sivu vielä tarkkaan. Sieltä löytyy jotain piilotettua.

Tossa backwardsissa oot ihan oikeassa, se vaan ei ole ne sanat jonka kirjaimet pitää laittaa oikeaan järjestykseen.

thymorg sanoi:

Tiedossa on:

Noiden lisäksi tarvitset vielä muutakin, nimittäin;

Sivulta löytyy alhaalta numerosarja, joka on piilossa, ja näet sen maalaamalla sivun.

Ja sitten koko ratkaisu kutoseen;

Nuo numerot voidaan tulkita ascii koodiksi, joten eikun google laulamaan, ja etsimään numeroille ascii taulukoista kirjaimet. Ja kuten jo mainittukkin, vastaus on väärin päin.

Kuutosleveliin lisävihjeenä...

tuota backwards-sanaa enemmän keskittyisin kuitenkin salasanalaatikon anagram-sanaan

10-level läpi, on muuten niin pirun riippuvaiseksi tekevä peli... Etenkin kun ratkaisut aivan loistavia, ja oivallukset tuottavat hyvänolon tunteita!

mä vielä kärvistelen 6 kanssa..

oon tulkinnut ne ascii koodit mutta siihen jäi seis.. anagrammejakaan ei niistä oikein tule..

Hippa sanoi:
mä vielä kärvistelen 6 kanssa..

oon tulkinnut ne ascii koodit mutta siihen jäi seis.. anagrammejakaan ei niistä oikein tule..

Oletko varma?

"ascii-koodejahan on useita"

Back
Ylös Bottom