Sairastelun jälkeinen treeni.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tässä sairastellut flunssan poikasta joka alkoi uudestaan tämän viikon alussa. eli 2 viikkoa sitten jouduin pitämään puolviikkoa treenistä taukoa, (Puntti ja lajitreeni), tämän jälkee tuntui että terveenä taas ja vedinkin sitten Ma (puntti) tiistaina (lajitreeni) keskiviikkona (puntti) torstaina (lajitreeni) perjantaina (puntti) ja väänsin melkein täysillä puntitkin viime viikolla. tämän viikon alussa tuntui että helvetta, kipeenä taas. kävin tiistaina lajitreeneissä ilmottaen valmentajalle että tämäpoika on tullut uudelleen kipeäksi ja jouduin ottamaan huomattavasti kevyemmin tuon päivän. salilta olen ollut tämän viikon varmuuden vuoksi poissa.

Ajattelin että huomenna (pe) alottaisi taas pikkuhiljaa takaisin kovaan kuntoon. Minkälaista treeniä nyt ? olen tottunut salillakin ottamaan kovaa. välillä tietysti kevyet viikot. Huomena ei ole lajitreenejä.

Huomasin tossa tänään ku otin kevyttä varjonyrkkeilyä niin johtuuko siitä että ei ole päässyt salille tällä viikolla vai flunssasta mutta kovin vetelä meininki siinä lyömisessäkin oli. jotenkin kankea. sama kun otti punnerruksia tuntui että mitäs nyt on käyny ku ei ollu samanlaista räjähtävyyttä ja jaksamista ku ennen =) mut kipeenä olo verottaa tietenkin ;)

En ole ihan 100% varma uskallanko vielä huomenakaan alottaa, riippuu ihan miten on nokka tukossa ja keuhkoissa limaa vielä. mutta hiljalleen on kuulemma hyvä aloittaa jo aikasessa vaiheessa jos flunssan alkuvaihe on jo ohi. mutta kun tästä pikkuhiljaa treenikuntoon palataan niin kysynkin nyt että millätavalla tää homma kannattaa panna alkuunsa takas.

Normi homma on, et niin kauan ku oot pois, niin yhtä kauan otat iisist. Eli jos oot viikon pois pelistä, niin otat seuraavan viikon iisisti. Jos rupeet riehumaan liian aikasin, ni voi iskee jälkitauti ( mikä on yleensä pahempi ku itse tauti) ja sit vasta levätäänki!!!
Hoida flunssa ja muut taudit kunnolla pois ja rupeet sitten vähitellen taas lisäämään treenitehoja.
On fiksumpi ottaa pari päivää iisimmin ku levätä jälkitaudissa taas viikko lisää!

eräs ystäväni epäili mun potevan ylikuntoa. ja itseasiassa aiheesta lukiessani luulisin itsekkin potevani tätä ilmiötä. :urjo:

Venyttelen kovasti muutenkin,niin erään lajitreenin jälkeen pamahti alaselkä yliluonnollisen jumiin. ihankun olis revähtäny todella pahasti, vaikka en huomannut missään vaiheessa kipua treeneissä. treenaan todella paljon ja kovaa, taukoja pidän vain kuumeessa joka on ihan luonnollista. ja tietty jos on heikko olo jne.

Epäillyt olen ylikunnonpoikasta olevan jo pidemmän aikaa, nyt se tosissaan sitten tuntuu. Nyt on pakko levätä.. harmi..:down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom