Tulin vain ihmettelemään, että tällä jätkällä on 10 sivun ketju paakkikaella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minä sanoisin että kykyihin nähden pushatuin oli CM Punk, lähinnä siksi että kykyä ei ollut käytännössä lainkaan.Jonnet ei muista millainen hype Sagen ympärillä oli. Varmaan kykyihinsä nähden pushatuin ottelija UFC:n historiassa.
Kyllä minä sanoisin että kykyihin nähden pushatuin oli CM Punk, lähinnä siksi että kykyä ei ollut käytännössä lainkaan.
Vapaaottelu ei kovin turvallinen laji ole muutenkaan ja siihen päälle lääkkeet niin ei hyvä ollenkaan. Aika monella touhu meneekin sitten eri tavoin övereiksi. Tämähän ei tietysti katsojaa häiritse mutta jos asiaa ajatellaankin urheilijoiden kantilta, niin kyllä roinailu pitäisi nähdä mielummin lieveilmiönä kuin jonain luonnollisena osana lajia.Tästä kaikesta voi varmaan saada aika helposti sen kuvan että halveksun roinaamista, mutta näin ei ole. Halveksun enemmän sitä että näytellään putipuhdasta vaikka todellisuus on päinvastainen. Minusta olisi ihan helvetin hauskaa jos Sagesta tulisi kalpea jeesusteleva Horsereem. Kyllä roinaajatkin ovat oman sarjansa ansainneet ja minä ainakin haluan nähdä sen!