Safkaa halvalla!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Huomasin tänään, että Lidl (Lahdessa ainankin) oli tiputtanut raejuuston hinnan 1.59 -> 1.49! Alkaa olemaan raejuustolla hinta kohdallaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nosto suoraan vuodelta miekka ja kypärä :D
anyway,Prismassa(ainakin Imatralla) Ingmannin raejuustot tarjouksessa,200g purkit 0,50€,400g purkit 0,90€

Alec sanoi:
nosto suoraan vuodelta miekka ja kypärä :D
anyway,Prismassa(ainakin Imatralla) Ingmannin raejuustot tarjouksessa,200g purkit 0,50€,400g purkit 0,90€

Lahden prismassa inkmannin raejuustot (400g) vähän lidl hinnoissa eli 1,59 tai 1,69 jompi kumpi, en muista enää tarkkaan kun juuri sitä mennyt sinne tarkistamaan vaan ihan muuten vaa jäi kauppareissulta mieleen. Eli vähän normaalia halvempi mutta ei sentään noin halpaa kuin Imatralla.

Offtopic: Syökö kukaan täältä esim. feta juustoa rae juuston sijasta? Ainakin arlan feta juustossa oli tosi hyvät ravintoarvot 18g proteiinia/100g ja rasvaa 3g/100g. Koskaan en ole oikeestaan kuullut, että punttaajan ruokavalioon kuuluis feta juusto.

Satunnaisesti tulee pistettyä salaattiin jne., hyvää kamaa.

PaRadiSe- sanoi:
arlan feta rasvaa 3g/100g

Ihan ku pyyhekumin palasia söisi. Ravintoarvot ja hinta kyllä hyvät mutta kaipaa selkeesti enemmän rasvaa ennen ku mulle maistuu.

Mun mielestä toi oli vielä helvetin hyvää... Voittaa rae juuston helposti. Hinnalta vaan hieman kalliimpaa. Tais olla 200g purkki 2.15e

Mä vetelen fetajuustoa aina välillä, tuleepahan vaihtelua juustonsyöntiin. Sitä menee niin leivän päälle kuin salaattiinkin:kuola:

Katabolic sanoi:
Ja Euroshopperin sekä muiden halpismerkkien tonnikaloja 45-60 snt tölkki

Euroshopper =kissan ruokaa :down:

Tuoksutkin on tuossa tökötissä aikas miehekkäät. Duunissa kielsivät mua syömästä ko. tuotetta. Kuona-ainetta sanoisin....

...siis tonnikalan ollessa kysymyksessä. Ko. tuotemerkillä valmistetaan kyllä muita ihan syömäkelpoisia tuotteita.

PaRadiSe- sanoi:
Offtopic: Syökö kukaan täältä esim. feta juustoa rae juuston sijasta? Ainakin arlan feta juustossa oli tosi hyvät ravintoarvot 18g proteiinia/100g ja rasvaa 3g/100g. Koskaan en ole oikeestaan kuullut, että punttaajan ruokavalioon kuuluis feta juusto.
250 grammaa fetajuustoa 250 raejuustogramman sijasta = :urjo:

Freebird sanoi:
Euroshopper =kissan ruokaa :down:

Tonnikalasta en tiedä mutta ainakin Euroshopperin Edam-juusto ja vähärasvainen kinkkuleike ovat aivan loistavia. Itse asiassa tuo kilon mötikkä Euroshopperin edamia on niin hyvää että en edes osta enää muita juustoja. Saa kaikista parhaat kinkkujuustoleivät mikrouunissa, nami nami. :)

PaRadiSe- sanoi:
Offtopic: Syökö kukaan täältä esim. feta juustoa rae juuston sijasta? Ainakin arlan feta juustossa oli tosi hyvät ravintoarvot 18g proteiinia/100g ja rasvaa 3g/100g.
Se Arlan 3 % feta on aivan :urjo: vaikkei 250 g söisikään. Ostin joskus salaatin joukkoon vaihteluksi raejuustolle ja meinasi jäädä salaattikin syömättä. Ei maistu "oikealta" fetalta yhtään. Arlan 8 % fetaa voi jo syödä, mutta täysrasvainen on tietysti parasta :kuola: .

Keskisillä myydään kaksi purkkia tonnikalaa 1.5 euron hintaan (paloja öljyssä tai vedessä). Merkki on Dorot ja mitään XX purkkia/talous rajootuksia ei ole.

Helly sanoi:
Se Arlan 3 % feta on aivan :urjo: vaikkei 250 g söisikään. Ostin joskus salaatin joukkoon vaihteluksi raejuustolle ja meinasi jäädä salaattikin syömättä. Ei maistu "oikealta" fetalta yhtään.
Kyllä! ei oikeestaan maistu miltään, tai no, mieleen tulee lähinnä kalan savustuksessa käytetyt leppäkiekot.

jänkäkoira sanoi:
Kyllä! ei oikeestaan maistu miltään, tai no, mieleen tulee lähinnä kalan savustuksessa käytetyt leppäkiekot.
:lol2:

Se Arlan 8% feta puolestaan on ihan pätevää tavaraa. :thumbs: Ei kyllä ainakaan leppäkiekot tule mieleen. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom