Ollen kuitenkin koko kuukauden keskiarvossa 21,18. Elokuussa keskiarvo oli esim 32,72. Mä teen niin, että pesukone ja astianpesukone, jotka tässä nyt mitään kuluttaa, ajastetaan etukäteen vuorokauden edullisempaan tuntiin. Muuten on aivan sama mitä helvettiä teen, auto pelkästään on 3 kertaa kalliimpi sähkön osalta. Jos olis täyssähkö ja lataushinnat menis, kuten ne tuleekin menemään pörssin tasolle, niin se on sitten aivan sama ajaa V8 bensalla jatkossa.
Vihreen siirtymän apinat hölöttää miten pitää alkaa käyttään vihreitä vaihtoehtoja, sitten tehdään kaikki mahdollinen, että pakollinen sähkö tulee niin vitun kalliiksi, ettei porukalla ole varaa enää edes valoja pitää jos ei satu tuulemaan. HSL nostaa hinnat taivaaseen kun junat ja dösät maksaa ajaa mansikoita. Sitten kun metrolla matkustaminen on 5 kertaa kalliimpaa mitä Hummerilla, niin alkaakohan porukka jo miettimään että meitä kusetetaan kokoajan aivan surutta.
Miettikää jos mä meen kusisen yhden pysäkin salille ja takas, niin se maksaa mulle 5,60 euroa. Autolla me vedän sen matkan ees taas monta kertaa samaan hintaan.