Mistä saa laskurin josta katsoa tehdyt toistot kun itse ei viitsi laskea tuhanteen jne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan tarkotan ettei tartte itse laskea vaan saa keskittyä suoritukseen täysin ja välillä katsoa mittarista lukumäärääKaikki sarjat kymmeneen toistoon asti lasketaan päässä, 10-50 on ''jonkin verran'' ja 50+ tehdään aikaa vastaan eikä niitä kannata laskea. En kyllä ymmärrä miten samalla edes pystyisi suorittamaan ja naputtelemaan laskuria.
Onko se sitten täysin keskittymistä jos laskuria kyttää. Sarja päättyy sitten kun rauta ei enää liiku, ei siihen sen kummempaa laskuria tarvitse.Nimenomaan tarkotan ettei tartte itse laskea vaan saa keskittyä suoritukseen täysin ja välillä katsoa mittarista lukumäärää
Kyllä auttaa paljonOnko se sitten täysin keskittymistä jos laskuria kyttää. Sarja päättyy sitten kun rauta ei enää liiku, ei siihen sen kummempaa laskuria tarvitse
Pitäisi tietää tarkoitus, vai missasinko jotain? Tässä on nyt ilmeisesti kyse jostain muusta kuin salitreenistä.Kyllä auttaa paljon
Jos tavoite 500-1000 toistoa niin jaksaa panostaa tavoitteeseen kun näkee mittarista lukemia ... huoh
Eli kysymys oli ... mistä
Minä olen kyllä koko päivän odottanut että milloin aloittajan toinen käyttäjätunnus / kaveri tulee mainostamaan jotain omaa asiaan liittyvää tuotettaan ratkaisuksi tähän pulmaan!
.
Myös lidlin Crivitin toistomäärälaskuri on ok hintasekseen. Ainut vika on segmenttinäytön taustavalon puute. Pitää olla muuten valosaa, eli yöreeni ei onnistu.
Parksiden toistomäärämittari varoitti, jos liikaa toistoja. Antaa alottelijan tehdä kymmeniä ja siitä nousee logaritmisellä asteikolla. Mut varottaa hyväkuntosella tuhansien toistojen kohdalla vasta.Meinaako tuo tehdä tuhansissa jotain liikkeitä öisinkin?Ei kestä kauaa kun kroppa on kaput ja maataan sairaalassa veronmaksajien piikkiin.
Parksiden toistomäärämittari varoitti, jos liikaa toistoja. Antaa alottelijan tehdä kymmeniä ja siitä nousee logaritmisellä asteikolla. Mut varottaa hyväkuntosella tuhansien toistojen kohdalla vasta.
Tais olla plussaa vielä ammoniumkloridi-akku. Sais enemmänkin yleistyä, käytännössä ikuinen käyttöiältään, ellei sit kuori kääreistä. Sithän menee äkkiä molokin kitaan.
Saa asetettua automaattisen toistovaroittimen, jos haluaa. Toki se pitää olla päällä.Ok eli se varottaa hyväkuntoista mutta luuletko sä että joku ylikuntoon ajautumassa oleva sitä kuuntelee?Nyt tarvitaan ratkaisu joka estää niiden haitallisten toistojen tekemisen kokonaan.