Sähköinen laskuri

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki sarjat kymmeneen toistoon asti lasketaan päässä, 10-50 on ''jonkin verran'' ja 50+ tehdään aikaa vastaan eikä niitä kannata laskea. En kyllä ymmärrä miten samalla edes pystyisi suorittamaan ja naputtelemaan laskuria.

Kaikki sarjat kymmeneen toistoon asti lasketaan päässä, 10-50 on ''jonkin verran'' ja 50+ tehdään aikaa vastaan eikä niitä kannata laskea. En kyllä ymmärrä miten samalla edes pystyisi suorittamaan ja naputtelemaan laskuria.
Nimenomaan tarkotan ettei tartte itse laskea vaan saa keskittyä suoritukseen täysin ja välillä katsoa mittarista lukumäärää

Kyllä auttaa paljon
Jos tavoite 500-1000 toistoa niin jaksaa panostaa tavoitteeseen kun näkee mittarista lukemia ... huoh
Eli kysymys oli ... mistä
Pitäisi tietää tarkoitus, vai missasinko jotain? Tässä on nyt ilmeisesti kyse jostain muusta kuin salitreenistä.

Ei kai yhteen sarjaan sentään 1000 toistoa. Palaan kuitenkin siihen että tekee vaikka sopivan pituisen biisin verran toistoja sen kummemmin laskematta(ei välttämättä edes jatkuvalla syötöllä vaan pienemmissä pätkissä). Menee treeni paperilla nysväämiseksi jos liikaa miettii. Niin minä teen jos vatkaan kuminauhalla ojentajia tms., hullujen hommaa toistoja laskea eikä niillä mitään merkitystä olekaan siinä vaiheessa.

Ei vastaa kysymykseen kun tästä heräsi vaan enemmän kysymyksiä.

Mikä tässä ongelma? Mitä ette ymmärrä?

No minä vastaan mistä niitä saa:
KAUPASTA.

Myös lidlin Crivitin toistomäärälaskuri on ok hintasekseen. Ainut vika on segmenttinäytön taustavalon puute. Pitää olla muuten valosaa, eli yöreeni ei onnistu.

Minä olen kyllä koko päivän odottanut että milloin aloittajan toinen käyttäjätunnus / kaveri tulee mainostamaan jotain omaa asiaan liittyvää tuotettaan ratkaisuksi tähän pulmaan!

Minä olen kyllä koko päivän odottanut että milloin aloittajan toinen käyttäjätunnus / kaveri tulee mainostamaan jotain omaa asiaan liittyvää tuotettaan ratkaisuksi tähän pulmaan!

Mä en oo kaveri enkä ole missää tekemisissä kirjoittajan kanssa mutta mulla on edullinen ratkaisu tuohon.

Meinaako tuo tehdä tuhansissa jotain liikkeitä öisinkin?Ei kestä kauaa kun kroppa on kaput ja maataan sairaalassa veronmaksajien piikkiin.
Parksiden toistomäärämittari varoitti, jos liikaa toistoja. Antaa alottelijan tehdä kymmeniä ja siitä nousee logaritmisellä asteikolla. Mut varottaa hyväkuntosella tuhansien toistojen kohdalla vasta.

Tais olla plussaa vielä ammoniumkloridi-akku. Sais enemmänkin yleistyä, käytännössä ikuinen käyttöiältään, ellei sit kuori kääreistä. Sithän menee äkkiä molokin kitaan.

Parksiden toistomäärämittari varoitti, jos liikaa toistoja. Antaa alottelijan tehdä kymmeniä ja siitä nousee logaritmisellä asteikolla. Mut varottaa hyväkuntosella tuhansien toistojen kohdalla vasta.

Tais olla plussaa vielä ammoniumkloridi-akku. Sais enemmänkin yleistyä, käytännössä ikuinen käyttöiältään, ellei sit kuori kääreistä. Sithän menee äkkiä molokin kitaan.

Ok eli se varottaa hyväkuntoista mutta luuletko sä että joku ylikuntoon ajautumassa oleva sitä kuuntelee?Nyt tarvitaan ratkaisu joka estää niiden haitallisten toistojen tekemisen kokonaan.

Ok eli se varottaa hyväkuntoista mutta luuletko sä että joku ylikuntoon ajautumassa oleva sitä kuuntelee?Nyt tarvitaan ratkaisu joka estää niiden haitallisten toistojen tekemisen kokonaan.
Saa asetettua automaattisen toistovaroittimen, jos haluaa. Toki se pitää olla päällä.

Hyviä laitteita kyllä. Laskee joka liikkeen toistot automaattisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom