Sääntöpäivitys!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Tuplanimimerkkien käyttäminen on kiellettyä, jos havaitsemme samalla käyttäjällä 2 nimimerkkiä, seuraa tästä bannaus molemmille nimimerkeille.

Jos sinulla on 2 tai useampia nimimerkkejä, ilmoita siitä meille, niin poistamme toisen tai vaihtoehtoisesti yhdistämme ne.

Miten tulkitsette 2 nimimerkin käytön, jos 2 eri nimimerkkiä käyttää samaa konetta niin napsahtaako banni? Ajattelin vaan kun tältä koneelta lukee pakkista minä ja mun veli....

Mulla on A-Alihassan, en oo kyl ikin kirjottanu sillä, enkä muista salasanaa. Eli sen voi poistaa.

Mie kirjoitin joskus ennen muinoin nimimerkillä Iza, isukin koneelta, kun silloin en vielä tiennyt loggautumisista mitään. Kummitteleekohan tuo nimi vielä jossakin arkistojen kätköissä? Jos, niin veks vaan.

Pikkuveljellä oli semmoinen nimimerkki kuin "Ale" sen saa poistaa ei se sitä muutenkaan käytä.

kaveri käy tsiikaamassa sillon tällön mun koneelta, notta älkää poistako sitä.

ei taida kaveri kyllä kirjoitella... :(

Laitetaan nytä tähän, vaikka parempikin ketju varmaanlöytyisi.

Se mun priva Mikelle, että mun pakkismailin saa poistaa käyttämättömänä, on jäänyt lukematta, kadonnut kai bittiavaruuteen.

Niin, ja tältä samalta koneelta saattaa kirjotella kanssa mun vaimo, jotenk älkää sitä bannatko.

Hei mulla on 2 toi joku wille_version_1 tai joku ton tyyppinen muistaakseni. Nimestä en ole 100% varma mutta joku tollanen se oli! Hukkasin sen salasanan ni piti tehä tää nykyinen! Että poistakaas se wanha jos onnistuu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom