Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naaras on kyllä isompi ku koirassääksi. puol kiloa kookkaampi. Eli oisko sittenki niin että se ensimmäinen sääksi oliki koiras ja tämä isompi se naaras. Jos niillä joku huomattava kokoero on ollut.Onko nyt hieman kookkaampi(uros) sääksi pesällä?
edit: On se. Edellisen sivun kuviin verrattuna tällä selvästi jykevämpi nokka ja enemmän ruskeaa väriä kurkussa.

. En ole paljon ehtinyt olla koneen äärellä viime päivinä. Onko sitä merikotka pariskuntaa vielä näkynyt? Sen verran agressiivisia nuo sääkset on, että arvelin alunperinkin kun näin tuota kahinaa, että Daavid voittaa.Hahaa, näyttää siistiltä toi elukka.:hyvä: Ihan niinku toi iso pallolintu istuis jonkun ohuen kepin nokassa ku sen jalat on tollaset ihme tikut.Oletteko seurannut tuota "Kurepesa" -linkkiä mikä oli tämän linkin takana (joku postasi jo threadin alkupäässä). Nyt siellä kurenpesässä nököttää aivan kaamean kokoinen mustavalkoinen lintu. Kurki kait se nyt sitten on. Vaikka ei tuo kyllä ihan sellaiselta peruskurjelta näytä mitä joskus on tullut nähtyä.

Kyllä mä siellä kurepesässäkin näin kerran kattohaikaran vai oliko niitä peräti useampiakin. Edelliselle sivulle siitä postailinkin aikoinaan.Onko kukaan nähny tuolla kurepesa- kamerassa ikinä liikettä? Noissa kahdessa muussa onkin aina välillä meinigit käynnissä. Nyt tosin näytti aika uniselta.
Katos vaan. Mä oon koittanu sitä vahtia nyt parina päivänä, mutten oo onnistunu viel näkemään hulinaa.Kyllä mä siellä kurepesässäkin näin kerran kattohaikaran vai oliko niitä peräti useampiakin. Edelliselle sivulle siitä postailinkin aikoinaan.