Ryyppylasit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
taas yksi hullu topicci, mutta itse ainakin huomaan, että kun käytän jotakin aurinko / muita laseja ryypätessä esim joissain bileissä / baarissa, niin on paljon helpompi lähestyä vastakkaista sukupuolta ( naisia)

onko kellään samoja tunteita tai kokemuksia, en tiedä miksi silmien peittäminen vaikuttaa, jotankin se vaan nostaa todella paskaa itseluottamustani.

olenko yksin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
....
olenko yksin?

Et!

0000034499_20061021001105.jpg

taas yksi hullu topicci, mutta itse ainakin huomaan, että kun käytän jotakin aurinko / muita laseja ryypätessä esim joissain bileissä / baarissa, niin on paljon helpompi lähestyä vastakkaista sukupuolta ( naisia)

onko kellään samoja tunteita tai kokemuksia, en tiedä miksi silmien peittäminen vaikuttaa, jotankin se vaan nostaa todella paskaa itseluottamustani.

olenko yksin?

Lol, hieno aihe tehdä uus tredi:D Tän vois heittää sinne "pelimies neuvoo"-ketjuun jatkoksi.

Et kuitenkaan oo huomannu, kuinka perseestä on itse keskustella henkilön kanssa, jolla on aurinko lasit päässä? En ole nainen, mutta itelle tulee ainakin sellanen olo, et puhuuko toi ees mulle. Muutenkin hankalampaa katsoa silmiin, kun niitä ei näe.
Puhumattakaan siitä, kuinka tyhmän näköstä on käyttää aurinkolaseja sisällä (saatika hämärässä baarissa).

Jyrkkä ei ryyppylaseille :down:

Siis ette kai te nyt oo tosissanne? :D

Kyllä silmien näkeminen on ihan ehdottoman tärkeetä, kun toisen kanssa juttelee. Ei siinä mitään sellasta kemiaa tai yhteyttä pysty muodostumaan jos ei näe toisen silmiä.

Ja mä ainakin alkaisin miettiä, et miks tolla noi lasit on. Onks se saanu pataan vai onks se vetäny jotain kamaa tai jtn. :rolleyes:

f_21318m_3fd8d83.jpg

Siis tämmäset on todelliset combobreikkerit, nämä päässä kun laahustaa kapakkaan niin ei voi olla saamatta! :david: köniin

olenko yksin?

Hah....ei vittu! Nyt kyllä teit sen... en oo näin pahasti nauranut aikoihin. Eiii saatana :hyper:
Nyt on jo pakko lopettaa tän tredin lukeminen, muuten loppu happi.

Mua ainaki häiritsee jos on aurinkolasit silmillä sisällä, tai yleensäkin jos jollai on arskat ja puhuu mulle. :rolleyes:

:offtopic: Tosta tuli mieleen et ihmiselle jonka toinen silmä karsastaa, tuntuu jotenki "vaikeelta" puhua, kun ei tiedä mihin katsoa tai siis kumpaa silmää... :(

Kiva tietää etten sit oo ainoo. Tuntuu itestä tyhmältä ja jotenki epäkohteliaalta yrittää katsoo vaan toiseen silmään. Mut "tyhmä" ongelma kai tääki :( Duunissa vaan tulee toi "ongelma" sillon tällön kun käy lounastamassa yhden duunikaverin kanssa, joka ei kuitenkaan niin "joviaalintuntunen" et olis koskaan kehdannut kysyä aiheesta..

olenko yksin?

Nosta kokaiinilla sitä paskaa itseluottamusta ja pidä lasit päässä ettei lautasena loistavat pupillit vie tsäänssei. Playa.

Siis wtf, aurinkolasit baarissa? Nauran aina mielessäni niille ja tulee mieleen, että piilottelee joko pupilleja tai punasia marisilmiä. Tai sitten on molemmat silmät mustana..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom