Ravintosisältö / 100g
energiaa 3700kJ / 900kcal
proteiinia 0g
Rasvaa 100g, josta
tyydyttynyttä 7g
kertatyydyttymätöntä 59g
monityydyttymätöntä 34g
kolesterolia 0mg
e-vitamiinia 25mg
Elikkä vedän pari ruokalusikallista tota päivässä. Kaikkihan nyt rypsärin tietää. Mutta onko liiallisella käytöllä haittavaikutusta, hyvää vaikutusta? Paljon olisi hyvä ottaa päivässä. Paino 65kg. Eikä varmaan liiallisella käytöllä ole mitään terveydellisiä riskejä jos ei nyt litrakaupalla vedä. :D kumminkin kyse hyvästä rasvasta.
energiaa 3700kJ / 900kcal
proteiinia 0g
Rasvaa 100g, josta
tyydyttynyttä 7g
kertatyydyttymätöntä 59g
monityydyttymätöntä 34g
kolesterolia 0mg
e-vitamiinia 25mg
Elikkä vedän pari ruokalusikallista tota päivässä. Kaikkihan nyt rypsärin tietää. Mutta onko liiallisella käytöllä haittavaikutusta, hyvää vaikutusta? Paljon olisi hyvä ottaa päivässä. Paino 65kg. Eikä varmaan liiallisella käytöllä ole mitään terveydellisiä riskejä jos ei nyt litrakaupalla vedä. :D kumminkin kyse hyvästä rasvasta.
Lohikalat rokkaa, maistuvat hyvältä.
mutta en viitsinyt uutta threadia perustaa niin kysyn sitten tässä. Kun olen nyt ottanut juuri ennen nukkumaan menoa purkin tonnikalaa jossa on 2g rasvaa. En ole varma mutta tulevatko nämä rasvat siitä öljystä mitä siihen on lisätty vai.. ? Jokatapauksessa en pidä tästä mausta niin olen puristanut sillä kannella ne pois ja ottanut sitten pari ruokalusikallista rypsäriä hidastamaan proteiinin imeytymistä. Onko tämä hyvä tapa? Ja sitten vielä että onko kannattavaa lisätä vaikka muki maitoa tähän samaan syssyyn kun olen ymmärtänyt että siinä on sitä kaseiinia. Vai haittaavatko maidon hiilarit jotain? Jos joku näihin viittis vastata