long-john Liittynyt 23.8.2004 Viestejä 6 412 2.6.2009 #61 TDM sanoi: Ei kai se vika ole? Oletko homofobinen? Click to expand... Onhan se silloin, jollei kerran Venäjän armeijaan sen takia pääse?
TDM sanoi: Ei kai se vika ole? Oletko homofobinen? Click to expand... Onhan se silloin, jollei kerran Venäjän armeijaan sen takia pääse?
Terminator2 Liittynyt 5.9.2003 Viestejä 7 693 7.6.2009 #63 vision sanoi: näin puna-viher värisokeana olen aika moniongelmainen, mut jee... sentään tuon ekan näkee Click to expand... Sama homma Näen vain ekan numeron
vision sanoi: näin puna-viher värisokeana olen aika moniongelmainen, mut jee... sentään tuon ekan näkee Click to expand... Sama homma Näen vain ekan numeron
Lehtinen Liittynyt 6.3.2008 Viestejä 2 816 7.6.2009 #64 Jaahas, mäki oon homo. Kyllähän tosta femmasta jotenkin saa 86, kun muut sen on jo todenneet, mutta hieman epäsymmetrisia numeroita :D
Jaahas, mäki oon homo. Kyllähän tosta femmasta jotenkin saa 86, kun muut sen on jo todenneet, mutta hieman epäsymmetrisia numeroita :D