Ruottalaiset tulloo!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sivis
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, kyllä saisi olla aikamoinen maailmansota menossa että svedut ja suomi sotisivat toisiaan vastaan. Suomella ja Ruotsilla on yksi maailman parhaista naapuruussuhteista maailmassa ellen ole väärin ymmärtäny. Kaikenlaisia yhteisiä sotaharjoituksia ym ym vähän väliä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä nyt pitäisi ryhtyä radikaaleihin toimenpiteisiin. En ymmärrä miksei laittaneet paria Sidewinderiä perään, ei olisi svenssonit yrittäneet enää uudestaan.
 
Koska ne maksaa ~59 000 euroa kappaleelta?
Vuoden 1982 malli AIM-9M(Mk. 36 Mod 11 moottori) maksoi 73,000dollaria. Sen paino oli 88kg, pituus 2,87m, maksimi kantomatka 18km, maksiminopeus yli 2800kmh.

Miksi kerroin tämän? Ei mitään tietoa.
 
no siis koko moisen selkkauksen syynä oli tietenkin että bumtsibumeja ei näytetä ruotsissa ja toiveikas mies-lentäjä halusi vähän aikaa olla edes samassa ilmatilassa Marco Bjurströmin kanssa..
 
Kauhistus! Mitä jos Ruotsi alkaa tavoitella jälleen suurvalta-asemaansa. Pitäsköhän Suomen liittyä johonkin puolustusliittoon Ruotsia vastaan?

Vastaavan tyylisillä argumenteilla perustellaan Suomen Nato-jäsenyyttä Venäjää vastaan. Ja aivan yhtä absurdia kamaa.

Provo tai ei, mutta ihan sama kävi mielessä.
 
Ei ruottalaisista ole pelkoa, täällä on niin paljon meitä Suomalaisia ja voimme alkaa terroristeiksi, jos jotain yrittävät :rock:

-zoxe
 
Jos unohdetaan todellisuus ja Ruotsalaiset hyökkäis Suomeen, niin en kyllä lähtis mihinkään. Luultavasti Suomi olis parempi paikka, jos Ruotsi valtais Suomen.

Voisko sitä muutenkaan ottaa kovinkaan vakavasti, kun miehet hiusverkoissaan ampuu kohti Luultavasti kuolisin nauruun ensin :D
 
Toivottavasti Ruotsalaiset valloittais Ahvenanmaan. Päästäis siitäkin riesasta eroon kertaheitolla. :lol2:

Kannatan. Samalla voitaisiin poistaa ruotsi Suomen virallisten kielten joukosta.
 
Eikös Ruotsilla ole paljon kehittyneempi ja modernimpi armeija? Näin olen käsittänyt asian, kuin se minulle on kerrottu hyvistä lähteistä.

Taitaisi suomi-poika olla hätää kärsimässä, jos viikingit runnois.

:kuola:
 
Eikös Ruotsilla ole paljon kehittyneempi ja modernimpi armeija? Näin olen käsittänyt asian, kuin se minulle on kerrottu hyvistä lähteistä.

Taitaisi suomi-poika olla hätää kärsimässä, jos viikingit runnois.

:kuola:

Joo, kalusto on ylivoimasta ja sitä on ainakin enemmän. Mutta me ollaankin kovempii tyyppejä... NOT.
 
Back
Ylös Bottom