Ruotsin feministipuolue riidoissa

Aamun HS hivelee vahingoniloista mieltä. A12 kertoo kuinka Ruotsin feministipuolue on riidoissa ennen perustamiskokousta. Onko kuvaavaa, onko:

Ruotsiin perusteilla oleva feministipuolue koki tiistaina kovan kolauksen, kun hankkeen puuhanaisen Ebba Witt-Brattströmin ero yhdistyksen hallituksesta vuosi julkisuuteen. [W-B] perusteli hallituksen jättämistä yhteistyöongelmilla. Häntä oli veikattu yhdeksi puoluejohtajista, kun FI (Feministiskt Initiativ) oli parin viikon kuluttua tarkoitus virallisesti perustaa.

Myös viisi muuta kaikkiaan 15 jäsenestä jättää paikkansa perustamiskokouksessa. Pari heistä on Witt-Brattströmin kanssa samaa mieltä yhteistyöongelmista, muut valittelevat hallitustyön raskautta.
Witt-Brattström sanoi turhautuneensa FI:ssä demokratian puutteeseen eli siihen, että kaikkia päätöksiä ei tehty FI:n hallituksessa vaan pikkuryhmittymissä.

On ne eri söpöjä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä ymmärrä miksi tuosta pitäisi olla vahingoniloinen.

Vai haetaanko tässä sitä että femut on vaan semmosia mustan hatun ajattelijoita, jotka eivät osaa muuta kuin kriittisesti valittaa tasa-arvoon liittyvistä asioista.

?

mitä mitä eikö femakot ookkaan aina sopuisia keskenään

Vahingoniloinen olen koska hylkäsivät mun hakemukseni.

[selvennys] Toi käytös toteuttaa aivan nappiinsa niitä stereotypioita mitä naisten ryhmätyöstä on - ja juur sellaisia stereotypioita vastaan FI:kin on taistelemassa. Kuten joku pakkislainen totesi (protsku?) "Kolme miestä on ryhmä. Kolme naista on kahden kauppa ja kolmannen dissaus." [/selvennys]

Voi harmi, feministipuolue olis ollut niin oikein ruottalaisille. Toivottavasti sisaret pääsee yhteisymmärrykseen asioista ja kostaa miehille vuosituhantisen sorron.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom