Ruotsi haastaa Suomen: Brännboll 2006!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

Anne P

APhysiques International
Mode
Jo perinteeksi muodostunut Brännbollen 2006 tapahtuma lähestyy. Järjestäjä MM sports/Lelle antoi meille kutsun tänään tässä tredissä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1117574#post1117574

Olisiko kiinnostuneita? Tehdäänkö PAKKOTOISTO joukkue tuonne ja lähdetään norskien ja ruotsalaisten/tanskalaisten kimppuun? Voisi olla todella mukava reissu..:hyper:

MM-Sports-Brännboll_06.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
..selvennykseksi vielä, että tuo tapaa olla bodyhenkisten ihmisten miitinki paikka, jossa takuulla kaikilla on hauskaa:thumbs: Keväällä mm sports järjesti samantyylisen tapahtuman mutta sisähallissa ja lajina oli beach volley. Paikalla olivat silloin ainakin Cecci Benjaminson(Bodyfitness EM 5 ) miehensä Roddy Benjaminsonin kanssa.. ifbb figure pro Annika Warg miehensä Benny Fenckerin kanssa.. IFBB pro Irene Andersen, Åsa & Georg Hällstorp jne jne jne mielenkiintoisia Bodypersoonia..

Jos joitakin kiinnostaa oikeasti, ni pistäkää vaikka privaa. Ni katotaan saadaanko jonkunlaista matkaa aikaan :)

Anni, misä päin Ruottia noi on? Mä lähden juurikin ensi viikolla taasen hurreihin töihin, voisin tulla poikkeemaan jos on jossain likellä.

Ite menen mitä luultavammin joko Sundsvalliin tai Göteborgiin töihin.

Jos saisi pikkuhiljaa sitä selvennystä paikasta? Kai se se Göteborg sitten on. Olen siellä ensi keskiviikkona, mutten tiedä jäänkö sinne. Jos jään niin olen kyllä mukana tapahtumassa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom