Ruoska julkaisee ensi viikon maanantaina tulevalta albumiltaan nettisinkun nimeltä Pirunkieli. Kappale on kuultavissa emin jukeboxissa. Itse albumi julkaistaan ensivuoden alussa ja sitä ennen tulee vielä kaksi sinkkua, jotka tulevat myyntiin.
"Tulevasta levystä mainittakoon sen verran että levyn materiaali tulee olemaan huomattavasti edeltäjäänsä rankempaa ja omituisempaa. Levyn tuottajana toimii ihmemies Hiili Hiilesmaa mikä osaltaan selittää biiseistä välittyvän käsittämättömän omituisuuden tunteen."
Ruoskan rumpali Sami Karppinen paljasti sanoituksia puolueen sivuilla parista biisistä ja sanoi, että omasta mielestä tuli Ruoskan paras levy.
"saarnaaja niskassaan sianharjaa
ihmistä vie kuin teuraskarjaa
se vauhkona epätahdissa huohottaa
kun huorien herra antaa ja ottaa"
ruoska:saarnaaja eka säkeistö
"Sinun on voima ja valtakunta
minun osani painajais unta
jossa rienaaja pastori verellä kastaa
riivatun porton parkuvaa lasta
rannasta rantaan lipuu se lautta
virrassa kuolemantautien kautta
kuolema elää ja elämä puuttuu
ja elämänviini kuseksi muuttuu"
ruoska:pakkomielle c-osa
on taas kieroa savolaisuutta havaittavissa :D
Itse ainakin innolla ja kovana fanina odottelen uutta materiaalia, ja jos uusi levy vielä on parempi kuin Radium, mikä omasta mielestäni on ns. täydellinen levy niin huhhuh
"Tulevasta levystä mainittakoon sen verran että levyn materiaali tulee olemaan huomattavasti edeltäjäänsä rankempaa ja omituisempaa. Levyn tuottajana toimii ihmemies Hiili Hiilesmaa mikä osaltaan selittää biiseistä välittyvän käsittämättömän omituisuuden tunteen."
Ruoskan rumpali Sami Karppinen paljasti sanoituksia puolueen sivuilla parista biisistä ja sanoi, että omasta mielestä tuli Ruoskan paras levy.
"saarnaaja niskassaan sianharjaa
ihmistä vie kuin teuraskarjaa
se vauhkona epätahdissa huohottaa
kun huorien herra antaa ja ottaa"
ruoska:saarnaaja eka säkeistö
"Sinun on voima ja valtakunta
minun osani painajais unta
jossa rienaaja pastori verellä kastaa
riivatun porton parkuvaa lasta
rannasta rantaan lipuu se lautta
virrassa kuolemantautien kautta
kuolema elää ja elämä puuttuu
ja elämänviini kuseksi muuttuu"
ruoska:pakkomielle c-osa
on taas kieroa savolaisuutta havaittavissa :D
Itse ainakin innolla ja kovana fanina odottelen uutta materiaalia, ja jos uusi levy vielä on parempi kuin Radium, mikä omasta mielestäni on ns. täydellinen levy niin huhhuh