Hei! Syömishäiriö aloituksiahan täällä on miljoona ja minunkin tavallaan siihen liittyy eli oon saanut painoni nostettua kyllä ihan normaali painoon bmi 19-20 (151cm 45kg)eli suht hoikka mutta oon kroppaani melko tyytyväinen. Ongelmani on siis se että haluaisin pysyä näissä mitoissa mutta pelkään lihoavani tästä... Käyn salilla tällä hetkellä 2 kertaa viikossa ja se ei ole pakkoliikuntaa vaan nimen omaa nautin siitä se tulee sitä perus liikuntaa kuten kävelyä ja pyöräilyä jonkin verran. Ruokapuoli onkin se ongelma eli syön 1600-1700 kaloria ja paino kyllä pysyy samana mutta ruokavalio on hyvin kontrolloitu edelleen (ravitsemus terapeutti sanoi että ruokapäiväkiejani voisi olla painonpudottajan esimerkki rupkavalio) Varmaan juuri tämän yliterveellisen ruokavalion takia oon kokoajan kipeä, niinkuin nyt kun tätä kirjoitan, nyt kun on täyslepo niin tuntuu mm etten voisi syödä kaloreita yhtä paljon tai muuten lihoan, tää on ihan naurettavaa pelleilyä! Onko ketään kohtalotovereita? Miten ootte päässeet tästä ihme laskemisesta ja peloista sekä voiko toi sairastelu johtua stressistä ruokavaliossa?