Ruokareseptejä kaivataan

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Kevyitä sellaisia.

Nt eritoten iski pakkomielle saada papuja... Ihme mielitekoja kesken tiukan dieetin. Mitä noista saisi tehtyä ? Ostin pari purkkia vaan vielä on auki mitä niistä teen :)

Vinkkejä ?

Kanaa ja papuja olisi, samoin tonneittain tonnikalaa. Vaan tonnikalaa olen syönyt kolmen kuun aikana niin paljon että ihme jos en opi uimaan.

Muutenkin sellaiset alle 500 kalorin täyttävät reseptit kiinnostaisivat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti ostit ruskeita tai kidneypapuja suolavedessä, ne on parhaita. Mielestäni papuja ei mihinkään resepteihin kannata sotkea, sillä ne maistuvat minkä tahansa kanssa. Muutama suosikkiyhdistelmäni (voit itse harkita, sopivatko ne dieettiisi):

* papuja, tonnikalaa, keitettyjä perunoita, keitettyä kananmunaa, pinaattimuhennosta/kastiketta ( :kuola: bulkkikamaa) :5:

*papuja + tonnikalaa/kanaa/lihaa/jauhelihaa + riisiä/pastaa

* papuja ja pakastevihanneksia, mieluiten suikaleita, öljyssä pannulla

* papuja ja tonnikalaa ruisleivän päällä, tuorejuustoa

SannaK sanoi:
Toivottavasti ostit ruskeita tai kidneypapuja suolavedessä, ne on parhaita. Mielestäni papuja ei mihinkään resepteihin kannata sotkea, sillä ne maistuvat minkä tahansa kanssa. Muutama suosikkiyhdistelmäni (voit itse harkita, sopivatko ne dieettiisi):

* papuja, tonnikalaa, keitettyjä perunoita, keitettyä kananmunaa, pinaattimuhennosta/kastiketta ( :kuola: bulkkikamaa) :5:

Miten tämä tonari ruisleipä, ilmeisesti lämpimänä?

Naposteluruoka:

Osta kylmäsavustettua kirjolohta, juustoa (vaikka polarin 5%) ja kurkkua. Leikkaa niistä siivuja ja pinoa yhteen snäksiin aina pala jokaista. Aika paljon saa napostella ja tulee proteiinia ja hyviä rasvoja.

SannaK sanoi:

Tän viimeisin kokeilin, jo osasi olla hyvää. Tänks !

luumu sanoi:
Naposteluruoka:

Osta kylmäsavustettua kirjolohta, juustoa (vaikka polarin 5%) ja kurkkua. Leikkaa niistä siivuja ja pinoa yhteen snäksiin aina pala jokaista. Aika paljon saa napostella ja tulee proteiinia ja hyviä rasvoja.

Hmmm... missäs pavut :D

TheSami sanoi:
Miten tämä tonari ruisleipä, ilmeisesti lämpimänä?

Ehditkin jo kokeilla... hyvä. Itse asiassa minulla menee kylmänä, mutta voisi oikeastaan olla hyvää lämpimänäkin.

Miten olisi chili con carne?

Paketti jauhelihaa, purkki papuja, purkki tomaattimurskaa, vettä, sipulia, suolaa, pippuria, tabascoa ja tietenkin chiliä.

Ruskista sipuli ja jauheliha, lisää pavut, sekoittele hetki ja lisää tomaattimurska ja tarvittaessa hieman vettä. Hämmentele hetki ja lisää mausteet. Dieetillä menee tämmösenään, bulkilla tarjoillaan vaikka riisin kera.

Yksi annos (noin 400 g) prot: 25 g, hiilarit: 20 g, rasva: 10 g, kcal: 270.

Millaset ravintoarvot noissa valmistölkkipavuissa on (esim. kidneypavut chilikastikkeessa)? Tarkoitan vitsku/hivenaineita. Tuollaset Heinzin Baked beans taitaa olla aika roskakunnossa verrattuna itse liotettuihin papuihin jotka on jo aika esikuvallista hiilariruokaa?

Purkkipavuissa sitten ON :eek: eroja!

Itse pidän Pirkan ruskeaa purkkia erinomaisena. Tekee mieli alkaa kiskoa niitä heti kun saa ruuvattua kannen auki...

SannaK: aattelin jotta ei se nyt niin tauno ole että pelkillä pavuilla elää! :D
Kun nyt kuitenkin otsikossa ja ekalla rivillä tulee sellainen fiilis että on kyse muustakin kun pavuista... + "Muutenkin sellaiset alle 500 kalorin täyttävät reseptit kiinnostaisivat."

Luumu - Sanna 1-0

Suositut

Back
Ylös Bottom