Nohei.
Onko täällä muita ruokakammosia joille tuottaa hankaluuksia saada syötyä tarpeeksi, koska ei uskalla? Mulla jotenkin järjen ääni ja tieto ja ymmärrys on että pitäis syödä todella paljon enemmän kun treenaa näin paljon, jotta kehittyy, mutta silti se oma pää jäkittää vastaan ja pelottaa nostaa sitä kalori ja ruokamäärää. Se tuntuu mahdottomalta. Ja tämä kammo on niin syvällä miussa että en tiedä miten tästä pääsee pois ja voi kehittyä. Syön tolla terveellisesti mutta edelleen varmaan puolet liian vähän.
Kohtalotovereilta ja muiltakin haluaisin kuulla suoranaista avautumista.
Onko tietoa mistä omalla kohdalla ruokakammo on saanut alkunsa? Miten vaikuttaa nyt ja miten tsemppaatte? Ootteko päässyt eroon?
Onko täällä muita ruokakammosia joille tuottaa hankaluuksia saada syötyä tarpeeksi, koska ei uskalla? Mulla jotenkin järjen ääni ja tieto ja ymmärrys on että pitäis syödä todella paljon enemmän kun treenaa näin paljon, jotta kehittyy, mutta silti se oma pää jäkittää vastaan ja pelottaa nostaa sitä kalori ja ruokamäärää. Se tuntuu mahdottomalta. Ja tämä kammo on niin syvällä miussa että en tiedä miten tästä pääsee pois ja voi kehittyä. Syön tolla terveellisesti mutta edelleen varmaan puolet liian vähän.
Kohtalotovereilta ja muiltakin haluaisin kuulla suoranaista avautumista.
Onko tietoa mistä omalla kohdalla ruokakammo on saanut alkunsa? Miten vaikuttaa nyt ja miten tsemppaatte? Ootteko päässyt eroon?
. Itse nuorena laihdutin aika paljon ja ihan liian vähillä kaloreilla. Pelkään että pilannu sen vuoksi aineenvaihduntani jossain määrin. Minulla raskas työ ja treenaan aika paljon. Salin lisäksi hiihtoa näin talvisin. Paino noussu puolessa vuodessa kun rupesin syömään vähä enempi. Noin 2500-3000kcal. Itselläkin on takaraivoon jääny jotenki nuoruudesta soimaan että lihot jos syöt :D. Puhtaasti pyrkiny vain syömään ja hiljalleen nostaa kaloreita ja toivoa että se ny pärähtäsi käyntiin paremmin tuo aineenvaihdunta. Puntaria ja peiliä seuraamalla vähä katsoa miten kehittyy vaiko kehittyykö mitenkään.