Ruokapäiväkirjoja halutaan!!!

Eli tilanne on se että painoa on tullut pudotettua painonvartijoiden pisteillä -20 kg. Nyt mitat 172/90. Dietistä ollu taukoa nyt muutama kk.

Nyt olen aloittanut puntin ja painoa pitäis saaha pois vielä n. 10 kg, mutta ajattelin että ei ole enää järkevää käyttää painonvartijoiden pistepolitiikkaa(lihakset ei taija tykätä tuosta).

Ajattelin et lähtisin dietille noin 2000 kcal/vrk kulutuksella? Onko tuo mielestänne liian vähän? Punttia teen 3-4 krt/vk 3-jakonen ja lenkkiä koiran kans samanverran 30-60 min/krt.

Ja sitten se pääasia. Jos viittisittä laittaa mulle teidän ruokapäiväkirjoja niin olisi paljon helpompaa aloittaa noiten kaloreiden laskeminen, kun näkisi niistä valmiiksi eri ateria vaihtoehtoja. Ei nimittäin viittisi syödä aina samoja ruokia päivästä toiseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Möykkyä sanoi:
Eli tilanne on se että painoa on tullut pudotettua painonvartijoiden pisteillä -20 kg.
Onnittelut!
Möykkyä sanoi:
Nyt olen aloittanut puntin ja painoa pitäis saaha pois vielä n. 10 kg, mutta ajattelin että ei ole enää järkevää käyttää painonvartijoiden pistepolitiikkaa(lihakset ei taija tykätä tuosta).
Täysin oikea päätös. Hyvä.
Möykkyä sanoi:
Ei nimittäin viittisi syödä aina samoja ruokia päivästä toiseen.
Sorry, väärä foorumi. ;)
Ei sentään, katsastappas nämä pari threadia: 1 ja 2. Tuolta löytyy mm 2000kcalin malli. Mun mielestä tuo 2000kcal on kuitenkin liian vähän sinulle. 2500kcal olisi lähempänä tervettä. Todennäköisesti kituutusravintoon tottunut kroppa ottaa hiukan lisää painoa ensimmäisten viikkojen aikana, mutta siitä eteenpäin homma on selvästi helpompaa!

Ensinnäkin, onnittelut laihdutustuloksestasi!

www.kalorilaskuri.fi
Suosittelen.

koti.mbnet.fi/nikkari/safkat060106.htm
Meikäläisen ruokailut 06.01 klo 12.00 - 07.01 klo 09.00. Sali ja 16h yötyövuoro, ja tuo ei ole mun mielestä mikään ylilyöntiruokailu. Kannattaa tutustua tohon palveluun, pidin ennen kalorien laskemista tosi työläänä, mutta nyt viikon ajan oon tota tehnyt ja huomannut tosi vaivattomaksi. Luulisin tästä seuraavan taas yksi kehityspyrähdys, niinkuin aina yhden perusasian löytämisestä.

Ajat jotka esiintyy on vaan ruokien lisäämisajat tuonne, ei aikoja jolloin olen syönyt. Kaikki tuo meni tasaisesti jaettuna koko päivälle.

Tämmösiä sain tuon kalorilaskurin kautta:
kulutus 2562 kcal/vrk
ja jakauma ois seuraavasti
Proteiineja 28% (179g)
Hiilihydraatteja 42% (269g)
Rasvoja 30% (85g)
Onko nuo arvot nyt hyviä mihin pyritään, vai kannattaako noille tehä jotain.

Kyselin niitä päiväkirjoja siinä toivossa, että olisi ollut helpompi tehdä eri ruokavaihtoehtoja kun ei kiinnosta syödä päivästä toiseen samoja sapuskoita.

Sitten vielä et kannattaako se vetää aamulla jo proteiini juomaa, kun muuten tuo aamupala on aika hiilaritäytteinen (puuroa tahi ruisleipää), vai ottaisko tuota protskua sitten vasta välipalana kahvitunnilla.

Möykkyä sanoi:
helpompi tehdä eri ruokavaihtoehtoja kun ei kiinnosta syödä päivästä toiseen samoja sapuskoita.
PALJON vaihtelua ruokvalioon, terveellisesti ja protupitoisesti, ole hyvä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/faq.php?faq=reseptit
Sitten vielä et kannattaako se vetää aamulla jo proteiini juomaa, kun muuten tuo aamupala on aika hiilaritäytteinen (puuroa tahi ruisleipää), vai ottaisko tuota protskua sitten vasta välipalana kahvitunnilla.
Protua aamupalallekin ehdottomasti mukaan. Protujuomaa, rahkaa, raejuustoa, kananmunia, maitoa, kalaa, lihaa jne., onhan näitä protulähteitä vaikka kuinka, nykyään vaihtoehtoja piisaa.

Ota nyt Möykkyä ihmeessä protskua joka aterialla ja aterioita olisi hyvä olla useita päivässä, esim. kuusi kertaa. Heti aamulla puuron sekaan raejuustoa ja hyviä rasvoja kuten pellavansiemenöljyä loraus. Sehän jokaisen treenailijan perusetti aamuisin.:D Sopii myös dieetille hyvin! Sillä lähteekin päivä mukavasti käyntiin ja on muuten hyvää!:rock:

Jos ei tykkää puuroa vetää, niin 1-2dl kaurahiutaleita sekoitettuna maitorahkapurkkiin does the trick. Niiko kultturellisti ilmaistuna. Sitten kyytipojaksi porevitskujuomaa ja jokunen rkl oliiviöljyä.

Itsellä mennyt tuolla tapaa niin pitkään kun muistan. Juuri sopivan helppo ja nopea ateria aamuisin, jolloin ei yleensä jaksa väsyneenä mitään monimutkaisempaa lähteä väsäilemään.

Suositut

Back
Ylös Bottom