Ruokailu - Ojasta allikkoon

Rohkaistuneena kysyn...

Olisikohan jollakin haluja väsätä tuota mun ruokavaliota sellaiseksi, että se varmasti tuottaa tulosta dieetillä??...tietysti sitä treenaamista unohtamatta! :)...kyllä mä olen lueskellut noita aiempia juttujakin tuolta, mutta ei meinaan loppupeleissä oiken yksin vääntämällän tulla ihan kuitenkaan semmoinen ruokavalio, joka olis aiheellista olla... että, jos kenelläkään olis hiukan ylimääräistä aikaa... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Rohkaistuneena kysyn...

Originally posted by MissFlightatten
Olisikohan jollakin haluja väsätä tuota mun ruokavaliota sellaiseksi, että se varmasti tuottaa tulosta dieetillä:rolleyes:

Ei varmaan kukaan jaksa ruveta yksityiskohtaista ruokavaliota tänne laatimaan.Laita tänne nyt muutaman päivän syödyt sapuskat ja ajat (sekä reenit), niin eiköhän sitä jonkinlaista vinkkiä varmasti joltain löydy.

Ok. Tässä tulee, mitä tälle päivää ehtinyt..

Aamiainen(n. klo9.00): - Real(täysjyvä) 2 kpl, kalkkunaleike 1% 2 siivua, Polar 5% 4 siivua, 1 tomaatt(n.100g), kurkkua n. 20g.
- Raejuustoa 100g, jugurttia(Valion vähäkalorinen) 100g, mustikoita 30g, puolukoita 30g, vehnäleseet 10g.
- Pellavansiemenöljykapselit 2kpl

Ylävartalovoima klo. 11.45 alkaen, reipas tunti itse punttia lopetus n. klo 13.15 ja sit : - Raejuusto 100g, jugurtti 200g, puolukoita sekaan 50g, vehnäleseitä 10g.
- Luomumuna(n. 50g, M-koko)
- 1tl vehnänalkioöljyä + kalaöljykapselit 2kpl

Siinäpä mitä tälle päivää ehditty!

Ai, muutaman päivän sapuskat....Jospa laita tämän päivän sapuskat, kun niitä tässä kertyy!?..ehdin jo laittaa tuon tähän astisen....

Kaloreiden vähentäminen ei välttämättä tuo toivottua tulosta dietillä. Liian alhaiset kalorimäärät hidastavat aineenvaihduntaa mikä taas alentaa kalorinkulutusta - keho tulee toimeen yhä pienemmällä määrällä. Tästä voi pahimmassa tapauksessa seurata "lihominen" todella pienilläkin kalorimäärillä.

Kannattaa kokeilla ruokavalion koostumuksen muuttamsta eli hiilari/proteiini/rasvamäärien vaihtamista. Mikään valmis ruokavalio ei välttämättä toimi, mutta toisten vinkkejä kannattaa kuitenkin kokeilla. Tiedät sitten mikä itselläsi toimii.

Niin, no kyllähän niitäkin suhteita (p,hh,r) on muokattu, lähinnä proteiinivoittoiseksi... Ei tässä pelkkä kalorimäärä olekkaan se olennaisin... meinaan et, ei kyllä sillä menttaliteetilla olla liikenteessä, et ihan sama mitä kunhan kalorit on sen ja sen verran....

Niin, ja vielä lisäystä edelliseen sen verran, että olen kyllä kokeillut ihan pelkillä suhteiden vaihtamisellakin, mutta tuloksenhan voi kyllä suorilta arvata; Jos syö saman verran kaloreissa kuin ennenkin, niin ei se paino mihinkään liiku! Sama energiamäärä se on kuitenkin, söitpä sitten vaikka pelkkää voita sen, sanotaan nyt 1800kcal, tai saman määrän ns. suomalaista perusruokaa(mitä se sitten lieneekään)....

Suositut

Back
Ylös Bottom