Hitto kun tuosta läskistä on niin hankalaa päästä eroon, jos syö yhtään mitään. Varsinkin jos tuo yhtään mitään on kaurakeksejä. Ketuttaa.
I can relate to that! Viime viikolla mulla oli AIVAN HILLITÖN makennälkä koko ajan.
Yritin pärjätä tummalla kaakaojauheella ja hermesetaksella makeutetulla maitorahkalla - mutta varMAAN mun kroppa tyytyy mihinkään muuhun kuin oikeaan namiin. Viikonloppuna vedinkin sitten kaiken, mitä kaapista löysin: suolapähkinöitä, tv-sekoituspussin, dietorelleja, (ja ihanat ilmavaivat sain palkaksi...) letun, pitsan, ison pullan... Argh. :jahas: Mutta vastineeksi eilen ja tänään olen ollut jotenkin harmonisemmalla tuulella, syön kasviksia ja maitorahkaa taas uudella onnella, suoli toimii mielettömän hyvin, ei himota mikään erityinen ja menkkakivutkin on miltei kadoksissa. (Ehkä se on sen kalaöljyn ansiota!) :D
Ja parasta kaikessa: eiliset punttistulokset olivat hillittömän paljon paremmat kuin ennen. Eikä treeni väsyttänyt jotenkin yhtä paljon kuin yleensä. Tuli ihan mieleeni, että olenko syönyt liian vähän? (hiilareita) Koska elimistön saatua itsensä tankattua täyteen, se on selvästikin itsetyytyväinen ja tykkää vastuksista, joita sille asetan. Hmh.
Olen kyllä popsinut tosi ahkerasti myös monivitamiinivalmisteita - joka-aamuinen ruljanssi, joka välillä oli unohtunut: kalsium, multivita, magnesium, 2x kalaöljy, (+allergialääkkeet, e-pilleri). Ihan hillitöntä pilleristin elämää!
Mutta tuntuu se myös auttavan. Katsotaan, miten juhannus menee. Iskeekö makkaranhimo vai saanko 100g pois mahasta ja kilon lisää tankoon. Jää nähtäväksi.