Ruokaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Warheart sanoi:
Ei ole normaalia ei. Tuohan ei enää liitykään siihen mitä meinasin aluksi. Sanoit, että hiilihydraatit ovat aivan yhtä tärkeitä kuin proteiinit. Tuohon vain pikkusen pilkkua nussien kommentoin. LOL tosiaan.

:lol2:
Mutta yleisesti ottaen proteiinin tarvetta hiukka liiotellaan. Mulle ainakin tulee helpolla ilman kummempia tarkasteluja 300g päivässä, mutta 600g hiilaria onkin jo toinen juttu. Joutuu ettimällä ettiin......Ite pidän rasvoja, hiilareita ja proteiinia samanarvoisina.
Tää tosiian on jo aika lollo? :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylerd sanoi:
Ite pidän rasvoja, hiilareita ja proteiinia samanarvoisina.
Samoin. Tuon proteiini homman kans on menty välillä vähän liiallisuuksiin ku kohta kaikki junnut luulee että se proteiini on ainut kulmakivi kehitykselle ja hiilareilla ei tee mitään, osinhan on jo siihen mentykin.

neutraali sanoi:
Samoin. Tuon proteiini homman kans on menty välillä vähän liiallisuuksiin ku kohta kaikki junnut luulee että se proteiini on ainut kulmakivi kehitykselle ja hiilareilla ei tee mitään, osinhan on jo siihen mentykin.
Kyllä nyt puhutaan samaa kieltä :) tähänhän se todellakin on mennyt, mutta kai se vaan on niin että kaikki tarvii kantapään kautta opetella? Enkä nyt sano että Warheart hakkaisi päätään seinään, varmaan tietää tän jutun pointin, mutta oikeesti helevetin moni "junnu" juuri näin kuvittelee.....

Taitaa silti asiaan perehtymättömien kesken olla niin, että hiilaria tulee varmasti tarpeeks ja protskua ei paljon paskaakaan. Mutta ei sitä silti saa käsittää niin, että pelkkää protskua vedetään ja hiilarit jää pois. Lähinnä dietillä karsitaan niitä hiilareita ja niistä niitä nopeita. Tosin olen kyllä jättänyt itse lähes kokonaan nopeet hiilarit veks plussakaloreillakin, paittai palautusjuomassa. Sori, tuli täyttä :offtopic: :a

Timba79 sanoi:
Taitaa silti asiaan perehtymättömien kesken olla niin, että hiilaria tulee varmasti tarpeeks ja protskua ei paljon paskaakaan. Mutta ei sitä silti saa käsittää niin, että pelkkää protskua vedetään ja hiilarit jää pois. Lähinnä dietillä karsitaan niitä hiilareita ja niistä niitä nopeita. Tosin olen kyllä jättänyt itse lähes kokonaan nopeet hiilarit veks plussakaloreillakin, paittai palautusjuomassa. Sori, tuli täyttä :offtopic: :a
No on tossakin perää, tosin vaan jotkut jotka hiffaa proteiinin ajattelee vaan proteiini, proteiini, proteiini. Mutta missä on Hiilarit ja Rasva? Astuu käänteinen ajattelu peliin ja sit täällä kysellään ja ihmetellään kun ei paino nouse vaikka pidän huolen että joka päivä saan proteiinia 2-3g/painokilo

Tylerd sanoi:
No on tossakin perää, tosin vaan jotkut jotka hiffaa proteiinin ajattelee vaan proteiini, proteiini, proteiini. Mutta missä on Hiilarit ja Rasva? Astuu käänteinen ajattelu peliin ja sit täällä kysellään ja ihmetellään kun ei paino nouse vaikka pidän huolen että joka päivä saan proteiinia 2-3g/painokilo

Täysin totta ja varsinkin vielä näistä kahdesta se rasva on se mikä monelta tahtoo jäädä pois. Niitä hyviä rasvoja kun käsittääkseni voi aika reilustikkin päivässä mättää jos on plussakaloreilla muutenkin.

Tylerd sanoi:
Enkä nyt sano että Warheart hakkaisi päätään seinään, varmaan tietää tän jutun pointin, mutta oikeesti helevetin moni "junnu" juuri näin kuvittelee.....
Kyllä mä myönnän, että alussa se meni vähän noin, että hommasin proteiinit ja sitten muihin ei kiinnitetty huomiota. Itse asiassa aluksi jopa vähensin hiilihydraattien käyttöä. Öljyt tuli kyllä aika alusta asti mukaan. Ei sitä onneksi niin kauaa jatkunut. Hiilihydraateista kuitenkin saa energiat salille ja kaloreita saa aika helposti lisää. Niitä kun jaksaa syödä aika paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom