Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mariko sanoi:Saa tavallisenakin, mä nimenomaan käytän sitä. Ja rypsäristä on käytössä kylmäpuristettu salaateissa, mutta rahkajutuissa tai muissa ruuissa missä ei halua, että se öljy maistuu sieltä läpi, olen käyttänyt tavallisia öljyjä. Onko se terveellisyysero nyt sitten faktaa vai mitä?
tseif sanoi:Menin eilen ostamaan ensimmäisen kerran oliiviöljyä. Virhe! Ei tuota pysty kyllä millään kippaamaan kurkustaan alas. :urjo:
tseif sanoi:Menin eilen ostamaan ensimmäisen kerran oliiviöljyä. Virhe! Ei tuota pysty kyllä millään kippaamaan kurkustaan alas. :urjo:
Joo, no. Oliiviöljy ei sovi kaikkien makuun.tseif sanoi:Rainbow:n jotain neitseellisiä öljyjä menin ostamaan. Pakko kyllä käydä ostamassa päivällä vanhaa kunnon rypsiöljyä.
Gabri sanoi:Onko kukaan kokeillu ruokaöljyä massa keudella, kalorien lisäämiseksi. Itse kuulin kaverilta joku aika sitten että se on ihan yleistä että otetaan joku 1dl ruokaöllyä päivässä. Mä en oo kuullut kenenkään käyttävän. Mites, onko kokemusta? Musta se kuulostaa vähän oudolta...
strike sanoi:Tärkeää on, että kasviöljyä on jossain muodossa mukana ruokavaliossa.
Taitaa lentää aika kovalla vauhdilla, jos lisää yht'äkkiä ruokavalioonsa desin öljyä :DGabri sanoi:Onko kukaan kokeillu ruokaöljyä massa keudella, kalorien lisäämiseksi. Itse kuulin kaverilta joku aika sitten että se on ihan yleistä että otetaan joku 1dl ruokaöllyä päivässä. Mä en oo kuullut kenenkään käyttävän. Mites, onko kokemusta? Musta se kuulostaa vähän oudolta...
No ei se mitään risiiniöljyä ole. Samalla lailla se kuin muukin ruoka masussa "sulaa"teemupii sanoi:Taitaa lentää aika kovalla vauhdilla, jos lisää yht'äkkiä ruokavalioonsa desin öljyä :D