Ruoan ajoittaminen ennen treeniä

Originally posted by Kraftwerk n
Kyllä , Zone rulaa! Oon huomannut että kun olen Zone-ruokavaliota käyttänyt , niin yht´äkkiset suuret hiilarimäärät(ilman protskua) aiheuttaa aikalailla negatiivisia ja epämiellyttäviä reaktioita..

Mielenkiintoista. Oliko reaktio ennen Zoneen siirtymistäsi erilainen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Hannibal
Mielenkiintoista. Oliko reaktio ennen Zoneen siirtymistäsi erilainen?

Tuskin , mutta nyt eron huomaa selvemmin.

Originally posted by Kraftwerk n
Tuskin , mutta nyt eron huomaa selvemmin.

Ovatko nuo reaktiosi sellaisia, että normaalia suuremmat hiilarimäärät käyvät väsyttämään vai millaisia? Itse olen vuoden parin ajan noudattanut Zonen perusperiaatteita ja syönyt vähemmän hiilaria kuin ennen. Sellaista olen huomannut, että kun tulee esim. viikonloppuna laitettua ruokaa ja mässättyä kunnolla (tulee syötyä reippaasti hiilaria riisin, pastan, perunan jne. muodossa), iskee usein aterian jälkeen armoton väsy. Liekö sitten insuliiniherkkyydessä tapahtunut muutosta Zone-ruokavalion johdosta...?

Ovatko nuo reaktiosi sellaisia, että normaalia suuremmat hiilarimäärät käyvät väsyttämään vai millaisia?

Minäpä vastaan vaikkei minulta edes kysytty.. Minulla ainakin nuo väsymiset ja tärinät (oikein huonoon saumaan paljon nopeaa hiilaria) olivat ennen "zone-aikaa" aivan samanlaisia, silloin ei vaan oikein osannut edes ajatella mistä ne johtuvat, eikä edes kiinnostanut, jos väsy tuli niin ei kun nukkumaan.

Originally posted by Jimmy
Minäpä vastaan vaikkei minulta edes kysytty.. Minulla ainakin nuo väsymiset ja tärinät (oikein huonoon saumaan paljon nopeaa hiilaria) olivat ennen "zone-aikaa" aivan samanlaisia, silloin ei vaan oikein osannut edes ajatella mistä ne johtuvat, eikä edes kiinnostanut, jos väsy tuli niin ei kun nukkumaan.

Jaa-a, voihan se niinkin olla, että samallalailla sitä väsähti liian hiilarin jälkeen ennenkin, mutta nyt siihen vaan kiinnittää enemmän huomiota, koska sitä tapahtuu harvemmin.

Ovatko nuo reaktiosi sellaisia, että normaalia suuremmat hiilarimäärät käyvät väsyttämään vai millaisia?

Normaalia suuremmat määrät käy väsyttämään kyllä , ja varsinkin jos se on vielä huonosta lähteestä peräisin(esim.pasta)..En usko että insuliiniherkkyydessä on juuri muutosta tapahtunut , mutta luulisin että insuliinitasojen nopeat vaihtelut vain huomaa todella nopeasti , kun on niin tottunut siihen "hyvään oloon".

jos syön aamupäivällä tukevan aamupalan n. 2h ennen treeniä mihin kuuluu rahkaa/jugurttia mysliä ja ruisleipää, otko tarpeellista ottaa tollasta fastin malto6 valmistetta sekoitettuna suoraan veteen noin puol tuntia ennen treeniä ? eli siis kuuluuko tota ottaa vaan sillon jos ei oo saanu kunnon ruokaa otettua ennen reeniä vai ihan joka kerta vaikka olis hyvä ateria alla, tuleeko tässä tapauksessa sitten sitä läskiä jos on vetäny liikaa hiilareita ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom